1

Onderwerp: Vullen met slagroom?

Hi dames,

Ik heb een vraagje.
Iemand voor wie ik een taart ga maken wil als vulling slagroom hebben, waarmee kan ik de taart het beste afsmeren als ik marsepein of fondant ga gebruiken?

Graag jullie tips.

Groetjes Samantha

Re: Vullen met slagroom?

Met botercreme:)

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

In elk geval nooit afsmeren met slagroom

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

4

Je kan eventueel ook een dijkje spuiten.

5

Taarten van Kris schreef:

Met botercreme:)

Dank je wel, gaat dit geen rare smaak combinatie vormen?

6

als het goed is smeer je heel dun af zodat de rand gewoon net vlak en strak is. en dan smaakt dat prima. wel de 1:1 botercreme gebruiken om af te smeren  ;)

7

CindyM schreef:

als het goed is smeer je heel dun af zodat de rand gewoon net vlak en strak is. en dan smaakt dat prima. wel de 1:1 botercreme gebruiken om af te smeren  ;)

Thnx, dat is toch gewoon die van Fncakes?

Vlammetje89 schreef:
CindyM schreef:

Nee, dat is de MIX, 1 op 1 is 1 deel roomboter en 1 deel poedersuiker 10 minuten mixen!

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

9

Gaat het om een met fondant gedecoreerde taart? Als het gewoon een slagroomtaart wordt, zonder fondant of marsepein kun je gewoon afsmeren met slagroom.

10

Esthers Feestelijke Taart schreef:
Vlammetje89 schreef:
CindyM schreef:

Nee, dat is de MIX, 1 op 1 is 1 deel roomboter en 1 deel poedersuiker 10 minuten mixen!

Bedankt, dus dan bv 250 gr roomboter, 250 poedersuiker?

Vlammetje89 schreef:
Esthers Feestelijke Taart schreef:
Vlammetje89 schreef:

Bedankt, dus dan bv 250 gr roomboter, 250 poedersuiker?

:Y