1 Laatst bewerkt door Susana (14-05-2013 15:05)

Onderwerp: Bruidstaarten met suikerbloemen, hand geschilderd en nog meer....!!

Afgelopen zaterdag deze 5 hoog bruidstaart gemaakt met suiker lelies en orchidee. De cupcakes eromheen zijn met suiker gerbera's gedecoreerd. Taarten waren gevuld met (om en om) citroen en aardbei crème.

http://i859.photobucket.com/albums/ab151/CakeYourDay/Bruidstaarten%20Wedding%20Cakes/BruidstaartLelieenorchidee_zps58978eff.jpg

Van afgelopen vrijdag deze Bruidstaart en mini bruidstaarten gemaakt met suiker bloesems en zelf gemaakte fondant parels. Taart en taartjes zijn met bosvruchtencrème gevuld.
http://i859.photobucket.com/albums/ab151/CakeYourDay/Bruidstaarten%20Wedding%20Cakes/BruidstaartRozebloessems_zps88b9a94a.jpg

Afgelopen woensdag deze Bruidstaart met geschilderd decoraties van de trouwkaart gemaakt voor vrienden.
Taart is gevuld met citroen crème.

http://i859.photobucket.com/albums/ab151/CakeYourDay/Bruidstaarten%20Wedding%20Cakes/Bruidstaarthandgeschilderd_zps315de602.jpg

Van 26 april deze Bruidstaart gemaakt. Thema is geïnspireerd uit een foto waar de bruid ten huwelijk is gevraagd. Taart is gevuld met chocolade, bosvruchten en citroen crème.

http://i859.photobucket.com/albums/ab151/CakeYourDay/Bruidstaarten%20Wedding%20Cakes/BruidstaartWaterfal1_zps4bf53151.jpg

P.S op de foto klikken voor een grotere versie  ;)

2

Re: Bruidstaarten met suikerbloemen, hand geschilderd en nog meer....!!

wow erg mooi
ook al de andere op je bucket zijn prachtig

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

3

wow erg mooi
ook al de andere op je bucket zijn prachtig

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

4

Super wat mooi die bloemen! En inderdaad de rest van je album is de moeite waard om te bekijken, mijn dochter van 5 zat zojuist langs me te gillen "woezel en pip MAM DIE IS MOOOI!!!"

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Heel mooi hoor!!!Stuk voor stuk!!! :thumb:

6

Mooi!!!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

7

oei,oei,oei... die taarten zien er wel heel mooi uit!

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

8

Prachtige taarten!!! Vooral de bovenste is favoriet!
Wat een schitterende bloemen.
Ik heb alleen het gevoel dat de onderste 2 taarten minder verspringen dan de lagen erop... Klopt dat?

Maar ze zijn echt stuk voor stuk prachtig!

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

9

Prachtig! Vooral de bovenste is mijn favoriet. Mag ik vragen hoe je de bloemen op de taart hebt bevestigd? En die mooie krullen waar heb je die van gemaakt?

10

marlieske schreef:

Super wat mooi die bloemen! En inderdaad de rest van je album is de moeite waard om te bekijken, mijn dochter van 5 zat zojuist langs me te gillen "woezel en pip MAM DIE IS MOOOI!!!"

Dank je wel  :o

11

Twirler schreef:

Prachtige taarten!!! Vooral de bovenste is favoriet!
Wat een schitterende bloemen.
Ik heb alleen het gevoel dat de onderste 2 taarten minder verspringen dan de lagen erop... Klopt dat?

Maar ze zijn echt stuk voor stuk prachtig!

Dank je wel, je hebt gelijk over de twee onderste taarten....ik zag het pas toe ik de foto's bekeek en vond het ook erg jammer dat ik het niet eerder had gezien  :s
Ik moest de taart bezorgen tussen een workshop van 107 mensen door....maar dat neem niet weg dat het jammer is!

12 Laatst bewerkt door Susana (15-05-2013 16:04)

Lytselinda schreef:

Prachtig! Vooral de bovenste is mijn favoriet. Mag ik vragen hoe je de bloemen op de taart hebt bevestigd? En die mooie krullen waar heb je die van gemaakt?

Dank je wel :D de krullen zijn gemaakt met een ijzerdraad die bekleed is met een soort stof....het heeft een naam.....maar welke weet ik dus even niet  :s je kan het kopen bij de spullen voor suikerbloemen maar ik zie het hier op de webshop niet staan  :(

Je heb ze in allerlei kleuren!

De suikerbloemen zijn bevestigd op de taart in Flower Pics, wel te koop in de webshop ;)

13

Wauw, wauw, en dan vooral die eerste!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl