Onderwerp: Wie het leuk vind om te kijken: Dora en Boots!!
Daar word ik nog steeds vrolijk van hahaha

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wie het leuk vind om te kijken: Dora en Boots!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Daar word ik nog steeds vrolijk van hahaha

leuk gedaan! 
Ik vindt het leuk om te kijken en vindt het een hele mooie taart 
leukkk
haat dora! maar mijn jongste is totally into Dora!!!!!!!!!! dus geweldige taart!!
leuk om eens een dora in prinsessenjurk te zien... dan is het meteen een heel andere dora, en erg leuk om naar te kijken...
Vrolijke taart!
Leuke taart, en inderddad dora in prinsessenjurk is schattig!
Hoi,
Ik vind deze taart zo ontzettend gaaf!
Mijn dochter is helemaal Dora fan, maar helaas ben ik maar een beginner in het taarten decoreren.
Dus, kun je me misschien een beetje uitleggen hoe ik dit aan zou moeten pakken om deze taart te maken? Ik bedoel.... ben je uitgegaan van een plaatje ofzo waar je alles oplegt....
Alvast bedankt!
Lisette
Hoi,
Ik vind deze taart zo ontzettend gaaf!
Mijn dochter is helemaal Dora fan, maar helaas ben ik maar een beginner in het taarten decoreren.Dus, kun je me misschien een beetje uitleggen hoe ik dit aan zou moeten pakken om deze taart te maken? Ik bedoel.... ben je uitgegaan van een plaatje ofzo waar je alles oplegt....
Alvast bedankt!
Lisette
Ja, dit is inderdaad een puzzelplaatje!
hier http://www.felicitaartjes.nl/ kun je kijken naar uitleg (how to) hoe je zo'n puzzelplaatje maakt
Groetjes Marielle
leuk hoor!
...
Ja, dit is inderdaad een puzzelplaatje!
hier http://www.felicitaartjes.nl/ kun je kijken naar uitleg (how to) hoe je zo'n puzzelplaatje maakt
Groetjes Marielle
Super bedankt voor je reactie, ik ga eens kijken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wie het leuk vind om te kijken: Dora en Boots!!