1

Onderwerp: Mijn eerste beschilderde taart

Afgelopen weekend werd ik dan eindelijk een kwartje oud.. Om dit ook op mijn werk een beetje te vieren heb ik voor het eerst een boltaart gemaakt.. Wat duurt dat lang zeg voordat ie gaar is!! Maar met het bekleden win je dan weer een hoop tijd want dat was zo gepiept.. Voor mijn verjaardag heb ik een kantelbare taartstandaard gekregen (zooooo blij mee!!) en deze heb ik gisteren dan ook gelijk even getest tijdens het maken van mijn eerste beschilderde taart.. Beetje alcohol en dustpoeder mengen en schilderen maar!! Dit is het resultaat en ben er best een beetje trots op.. :-)

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/316097_486665808068913_2139958451_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/944614_486665834735577_1969052501_n.jpg

Er is altijd een reden voor taart en anders verzin ik hem wel!!

2

Re: Mijn eerste beschilderde taart

Ohhh mooi zeg,
ik zie ertegenop om te schilderen, maar heb er nu toch wel zin in als ik dit zie!!

Taartdecoratie en workshops!

3

Heel mooi

4

Thnxx dames!! :)

5 Laatst bewerkt door Tante Lalou (15-05-2013 21:47)

anja989907 schreef:

Ohhh mooi zeg,
ik zie ertegenop om te schilderen, maar heb er nu toch wel zin in als ik dit zie!!

Het hoeft helemaal niet moeilijk te zijn.. Druk heel voorzichtig en niet te hard een aantal malletjes/uitstekers tegen je bekleedde taart aan.. Dan heb je de lijntjes en hoef je hem alleen nog maar ' in te kleuren'..

Mochten mensen nog andere goede tips hebben, want ook ik ben niet heel goed in tekenen uit de losse pols, dan hoor ik het natuurlijk graag!!

tekening overtrekken op bakpapier, bakpapier overtrekken op je taart ( met beleid) :P dan heb je ook alle lijnen