Re: Boself
Mooi 
http://www.zoetegedachte.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Boself
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat prachtig geboetseerd. Klasse!! 
Prachtig is ze!
Ik heb net eens gegoogled en tjee die van jou is veel mooier dan die op de kaft!
Wel jammer dat het boek niet meer verraad dan de boself! Weet jij welke figuren er nog meer in het boek staan?
Wow mooi hoor, ik herkende haar meteen.......... 
Alles al gezegd... sprakeloos.... Geef je ook workshops? zoja dan meld ik me bij deze aan!
Wow.................................................................
Ik ben er stil van.... Deze is wel echt heeel erg gaaf!!

Wow.................................................................
Ik ben er stil van.... Deze is wel echt heeel erg gaaf!!

Die is gaaf
Jeetje. Daar ben ik even helemaal stil van. Wat moooooooi!
Wauw heel erg mooi!
Waaauw!
Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties, daar word ik blij van
Ik heb net eens gegoogled en tjee die van jou is veel mooier dan die op de kaft!
Wel jammer dat het boek niet meer verraad dan de boself! Weet jij welke figuren er nog meer in het boek staan?
: Ballerina, baby, Queen of hearts, kopjes met muisjes,Fashionista, Race auto, oma met kindjes,Fiets, dikke dame, robot, bruidspaartje en 2 winterdingetjes
Marulanda : Nee hoor, ik ben lang niet goed genoeg voor workshops, maar als ik je ergens mee kan helpen, dan doe ik dat graag
Prachtig boek, het enige wat ik een beetje lastig vind, dat er geen exacte grammen vermeld staan voor bijv. Armpjes, beentjes. Ik kan de verhoudingen niet altijd juist krijgen
Ik ken het boek niet, maar wauw dot ziet er heel goed uit! Ik vind vooral het gezicht erg gaaf
Wow, hij is super zeg,
Heb het boom hier ook liggen en staat nog steeds op mijn verlanglijstje 
Wauw wat prachtig!
Ze is praaaaaachtig! 
Hoezo niet goed genoeg voor workshop, je boself is prachtig, ik zit vaak te turen op deze site op zoek naat technieken en ideeën en nog nooit zo'n mooi poppetje gezien als die van jou.
Ik zal zeggen ga gauw een workshop organiseren ik denk dat er een heleboel mensen graag bij je in de leer gaan of heb ik het mis medebaksters?
Hoezo niet goed genoeg voor workshop, je boself is prachtig, ik zit vaak te turen op deze site op zoek naat technieken en ideeën en nog nooit zo'n mooi poppetje gezien als die van jou.
Ik zal zeggen ga gauw een workshop organiseren ik denk dat er een heleboel mensen graag bij je in de leer gaan of heb ik het mis medebaksters?
Ik bloos ervan hoor
Voor een workshop komt meer kijken dan een beetje leuk fröbelen, dus ik laat dat maar aan de pro's
Ik weet niet waar je woont, maar je mag gerust eens komen om gezellig samen te fröbelen, samen weet je meer dan alleen
Bedankt voor het verklappen van de inhoud!
En voor de gezellige dag vandaag! Hopelijk tot ziens!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Boself