26

Re: Boself

Mooi :thumb:

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

27

Wat prachtig geboetseerd. Klasse!! :thumb:

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

28

Prachtig is ze!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

29

Ik heb net eens gegoogled en tjee die van jou is veel mooier dan die op de kaft!

Wel jammer dat het boek niet meer verraad dan de boself! Weet jij welke figuren er nog meer in het boek staan?

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

30

Wow mooi hoor, ik herkende haar meteen.......... :thumb:

31

Alles al gezegd... sprakeloos.... Geef je ook workshops? zoja dan meld ik me bij deze aan!

32

Wow.................................................................
Ik ben er stil van.... Deze is wel echt heeel erg gaaf!!
:Y

Het is toch altijd tijd voor taart???

33

Wow.................................................................
Ik ben er stil van.... Deze is wel echt heeel erg gaaf!!
:Y

Het is toch altijd tijd voor taart???

34

Prachtig!!  :thumb:

Groetjes Carolien

35

Die is gaaf

36

Jeetje. Daar ben ik even helemaal stil van. Wat moooooooi!

37

Wauw heel erg mooi!

38

Waaauw!

39

wow, GE-WEL-DIG!! echt heel erg mooi...

40

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties, daar word ik blij van  :Y  :D

marlieske schreef:

Ik heb net eens gegoogled en tjee die van jou is veel mooier dan die op de kaft!

Wel jammer dat het boek niet meer verraad dan de boself! Weet jij welke figuren er nog meer in het boek staan?

: Ballerina, baby, Queen of hearts, kopjes met muisjes,Fashionista, Race auto, oma met kindjes,Fiets, dikke dame, robot, bruidspaartje en 2 winterdingetjes

Marulanda : Nee hoor, ik ben lang niet goed genoeg voor workshops, maar als ik je ergens mee kan helpen, dan doe ik dat graag

Prachtig boek, het enige wat ik een beetje lastig vind, dat er geen exacte grammen vermeld staan voor bijv. Armpjes, beentjes. Ik kan de verhoudingen niet altijd juist krijgen

41

Ik ken het boek niet, maar wauw dot ziet er heel goed uit! Ik vind vooral het gezicht erg gaaf

42

Wow, hij is super zeg,
Heb het boom hier ook liggen en staat nog steeds op mijn verlanglijstje :)

43

Wauw wat prachtig!

44

Ze is praaaaaachtig! :Y

45

Hoezo niet goed genoeg voor workshop, je boself is prachtig, ik zit vaak te turen op deze site op zoek naat technieken en ideeën en nog nooit zo'n mooi poppetje gezien als die van jou.
Ik zal zeggen ga gauw een workshop organiseren ik denk dat er een heleboel mensen graag bij je in de leer gaan of heb ik het mis medebaksters?

46

Marulanda schreef:

Hoezo niet goed genoeg voor workshop, je boself is prachtig, ik zit vaak te turen op deze site op zoek naat technieken en ideeën en nog nooit zo'n mooi poppetje gezien als die van jou.
Ik zal zeggen ga gauw een workshop organiseren ik denk dat er een heleboel mensen graag bij je in de leer gaan of heb ik het mis medebaksters?

Ik bloos ervan hoor  :o  :D
Voor een workshop komt meer kijken dan een beetje leuk fröbelen, dus ik laat dat maar aan de pro's ;) Ik weet niet waar je woont, maar je mag gerust eens komen om gezellig samen te fröbelen, samen weet je meer dan alleen

47

Bedankt voor het verklappen van de inhoud!

En voor de gezellige dag vandaag! Hopelijk tot ziens!

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!