Onderwerp: [tips en feedback] camouflage en vogels
Hallo,
Mijn man is door de keuring voor de nationale reserve (natres) en belde half 3 op dat ie half 6 thuis zou zijn. Werk aan de winkel dus.
Ik ben redelijk tevreden, maar ben erg ontevreden over hoe de stukjes camouflage nièt op de onderlaag vast zijn blijven zitten, en dus bij de randen barsten vertonen. 
Hoe doen jullie dit? Zijn hier trucjes voor om toch "vlekken" in de bekledingslaag uit te rollen zonder dat het loslaat?
En 2e vraagje: hoe zorgen jullie dat de tekst mooi op gelijke hoogte enz. blijft, zonder dat je lijntjes op te taart ziet?
Ik heb het nu echt gewoon te snel gedaan hoor, ik hoorde de auto al op de oprit
. dus daarom nu ook gewoon niet netjes. Doen jullie het echt uit de losse hand?
En mijn tweede taartje (waar ik een stuk blijer en tevredener mee ben): voor een vriend en vriendin die 10 jaar een relatie hebben. Dit taartje zit vol symboliek:
Ze houden beiden van vogels.
Samen hebben ze passie voor muziek (en elkaar)
Hij houdt van rood, zij van geel.
Ze wonen vanwege hun handicaps elk op hun eigen stekkie.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, maar zou met name tips over de camouflagetaart willen hebben.
Alvast bedankt!
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

. Heb zelf al meerdere camouflage taarten mogen maken voor collega's van mijn man (mijn man is militair 
) zachtjes met potlood overtrekken en je hebt het relief op je taart dan kan je hem zo intekenen. zo doe ik het mischien heb je er iets aan