Onderwerp: Lace and Roses, Sea Shells, Disco Diva en Angry Birds
Voor mijn oudste dochter gemaakt! Ze was 11 mei 20 geworden en hou van strikjes en kant!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lace and Roses, Sea Shells, Disco Diva en Angry Birds
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn oudste dochter gemaakt! Ze was 11 mei 20 geworden en hou van strikjes en kant!
Wauw...... prachtig!!!
Echt een plaatje
Mijn eerste Angry Birds taart! Ik vond het heel erg leuk om te maken!
gaaf hoor! Mooie details ook!
Deze heb ik gemaakt voor een vriendin groepje! een strandfeest en een taart als cadeau!
Voor een meisje van 12 die is gek op dansen!
Prachtig....
Ow...die is erg mooi. Prachtig
Hij is ook erg leuk geworden. Kan me voorstellen dat het maken ervan je veel plezier gaf.
Prachtig! Wil ik ook wel op mijn verjaardag!
mooi hoor
heel leuk
Zal ze blij mee geweest zijn!!!!Mooi gedaan!!!
Super mooi!
voor een verjaardag??? zou toch zweren dat dit een bruidstaart is/was....prachtig!
ha ha ha ha staying alive staying alive ik kom helemaal in de mood, leuk bedacht die discobal, 2 blanda's op elkaar zeker?
Heel erg mooi....
Wauw...mooi hoor!
van harte gefeliciteerd nog
prachtig!
(ik neem toch aan dat de strik en lint van stof zijn )
Ik vind ze stuk voor stuk prachtig!
Heb wel je 4 topics samengevoegd tot één. Als je meerdere taarten op één dag posts, kunnen deze gebundeld worden.
Wow! Wat een mooie plaatjes weer!
Heel mooi allemaal
Mooie parade, vind vooral de strandtaart erg mooi.
ha ha ha ha staying alive staying alive ik kom helemaal in de mood, leuk bedacht die discobal, 2 blanda's op elkaar zeker?
Ja klopt! 2 blanda's op elkaar voor de discobal!
Bedankt voor al jullie reacties op mijn taarten!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lace and Roses, Sea Shells, Disco Diva en Angry Birds