1

Onderwerp: All buttercream mothersdaycake with cakebanner

Mijn moeder houdt niet van fondant en marsepein. Sja, wat doe je dan?? Afsmeren met vanillecreme!!... En om het gemakkelijker te maken dan maar in twee kleuren :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RLOPZLQH-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-T67RUZQS-D.jpg

Gevuld met aardbeienvlaai vulling en aardbeiencreme.

2

Re: All buttercream mothersdaycake with cakebanner

Wow, dat ziet er moeilijk uit!
Knap gedaan  :thumb:

3

ziet er mooi en lekker uit :thumb:

4

leuk gedaan!

Taart Smakelijk is de naam

5

Tjonge, hoe krijg je dat voor elkaar, in twee kleuren? Strak gedaan trouwens, mooi hoor.

Tieneke

6

strak!!

Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag!

7

Tante Tien schreef:

Tjonge, hoe krijg je dat voor elkaar, in twee kleuren? Strak gedaan trouwens, mooi hoor.

Tieneke

Het is niet zo moeilijk hoor!! Als je de taart in de eerste kleur hebt afgesmeert plak je een strook bakpapier op gewenste hoogte. Dus in mijn geval over de bovenste helft van de taart. Licht aan drukken en dan een laag in de gewenste kleur over de onderste helft smeren en als deze glad is het bakpapier verwijderen. Voila!!

8

twinstwins schreef:
Tante Tien schreef:

Tieneke

Het is niet zo moeilijk hoor!! Als je de taart in de eerste kleur hebt afgesmeert plak je een strook bakpapier op gewenste hoogte. Dus in mijn geval over de bovenste helft van de taart. Licht aan drukken en dan een laag in de gewenste kleur over de onderste helft smeren en als deze glad is het bakpapier verwijderen. Voila!!

Goed idee zeg, bedankt voor het delen.

Tieneke

9 Laatst bewerkt door elma1986 (14-05-2013 15:04)

Ziet er lekker uit