1

Onderwerp: Mijn eerste

bruidstaart dan....   

Alles ging mis.
Normaal gesproken bak ik best hoge taarten en zijn ze bijna nooit scheef.
Maar alsof de duvel ermee speelt he...

toch al zo zenuwachtig of het allemaal wel goed zou gaan moest ik de grootste van de drie 2 x over bakken  :/

Al met al toch nog afgekregen en stiekum ook wel een beetje trots op het resultaat  :)

http://taartbox.nl/wp-content/gallery/taarten/70.jpg
http://taartbox.nl/wp-content/gallery/taarten/71.jpg

2

Re: Mijn eerste

IK ben totaal niet van die standaards die je hebt gebruikt en ik had de taart liever gestapeld gezien maar dat is puur mijn smaak.

Maar voor de rest vind ik ze wel mooi. De kleuren hou ik ook wel van en de rozen heb je ook mooi gemaakt!! Dus je mag echt wel trots zijn   :thumb:

3

IK ben totaal niet van die standaards die je hebt gebruikt en ik had de taart liever gestapeld gezien maar dat is puur mijn smaak.

Maar voor de rest vind ik ze wel mooi. De kleuren hou ik ook wel van en de rozen heb je ook mooi gemaakt!! Dus je mag echt wel trots zijn   :thumb:

Vind hem mooi in stijl zo. Bij deze taart passen die standaards wel!

Ik vind je taarten super! En voor een bruidstaart vind ik deze standaard juist weer wel goed staan!
Grappig is dat, hoe verschillend meningen kunnen zijn!
Voor je rozen heb je zeker een cursus gevolgd?

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

6

Inderdaad Ingrid, wat een verschil in meningen. En dat is maar goed ook! :D   Saaie wereld als we allemaal eender zijn..

Voor de rozen heb ik geen cursus gevolgd. Ik ben gewoon gaan proberen en alle tutorials over rozen geprobeerd die ik op internet tegenkwam.
Uiteindelijk doe je het toch allemaal op je eigen manier.  ;)

Nou, mijn compliment heb je hoor! Ik doe het je niet na. Altijd ruzie met rozen!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl