Onderwerp: Grote parade met van alles en nog wat
Heb al heel lang geen taartjes meer geplaatst dus nu doe ik er gelijk 6.
Van meest recent naar ouder:
Een koninginnedagtaartje ivm de troonswisseling. Achteraf had ik liever de hoofden rond naar beneden afgesneden ipv in één rechte lijn. Maar voor de rest ben ik wel redelijk tevreden.

Voor de dochter van een collega maakte ik laatst twee monster high taarten. Ze wilde iets met het doodshoofdje, en Draculaura was haar favoriet. Kende het niet, maar volgens de ontvanger was 't helemaal zoals het moest zijn.

Mijn jongste werd 2 en is helemaal weg van Remy van Ratatouille. Ik kwam een soortgelijke taart tegen op internet en heb 'm grotendeels geinspipikt bij gebrek aan inspiratie. 't Was overigens een crime om zo'n hoge taart te bekleden (2 op elkaar), dus als iemand nog tips heeft...

Vrienden van ons kregen hun tweede kindje, dus heb ik een taartje gemaakt aan de hand van het kaartje. Was de eerste keer verven, maar vond het echt super om te doen.

En tot slot Mickey in het vliegtuig die ik voor de 3e verjaardag van mijn oudste heb gemaakt. De wolken had ik van suikerspin gemaakt, alleen was 't niet zo'n goed idee om m daarna weer in de koelkast te zetten. Door 't vocht werden de wolken een beetje geel.