1

Onderwerp: Eerste bruidstaart...

Mijn eerste bruidstaart voor vrienden, Vraag was geboetseerd koppel, kleuren rood, wit en blauw. Dus vandaar de kleurencombinatie.
Ook nog een kindertaart op verzoek erbij gemaakt. Deze plaats ik morgen.

Gevuld met: Lemon curd en citroenbotercreme.
                    Tropische vruchtenvlaaivulling, sinaasappelgelei en
                     sinaasappel botercreme.
                     Kersenvlaaivulling en merenque botercreme.

Zie zelf een aantal schoonheidsfoutjes. Maar het is mijn eerste dus...
vergeef me :D

groetjes, Petra

http://7.media.hyves-static.net/1533797374/6/3_Ry/0/img1533797374.jpeg

http://6.media.hyves-static.net/1533797413/6/8EV1/0/img1533797413.jpeg

2

Re: Eerste bruidstaart...

hè, ik herken je koppeltje en bloemen van eerder op het forum. Nu vallen alle puzzelstukjes wel op z'n plek hoor! Mooie taart!En goed dat het sjaaltje van de bruid een ketting is geworden!
maar als de trouwdag de 12e is, waar bewaar je deze mooie taart dan zo lang goed?

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

3

Mooie taart, maar ik zie nu ook pas dat de bruiloft nog moet komen.

4

Mooi paartje!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

leuk geboetseerd!

6

mooi hoor

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

7

Mooi hoor!

8

mickeymama schreef:

hè, ik herken je koppeltje en bloemen van eerder op het forum. Nu vallen alle puzzelstukjes wel op z'n plek hoor! Mooie taart!En goed dat het sjaaltje van de bruid een ketting is geworden!
maar als de trouwdag de 12e is, waar bewaar je deze mooie taart dan zo lang goed?

Heb em gisteren uit de vriezer gehaald en ontdooid in de koelkast, voor de  foto in elkaar gezet.
Weer uit elkaar gehaald, terug de koelkast in.
Bruid heeft em vanmorgen gehaald. Gaat naar Ameland om te trouwen.
Daar wordt ie in koelboxen vervoerd en daar in de koelkast gezet. Morgen is de grote dag.
Dan wordt ie opgegeten, dus ja, de bruiloft moet nog komen maar had toestemming van de bruid om em op de forum te zetten, voordat ze waren getrouwd, dus bij deze.

Bedankt iedereen voor de leuke reactie's.

groetjes, Petra

9

Mooie taart, heb je deze bekleed met fondant??
Ik wilde graag een vraag zetten of het forum maar weet niet hoe.
Ik heb een proeverijtje gedaan voor mijn collega omdat ik haar bruidstaart ga maken. Zij vond met fondant het mooist maar ik vond het wat kauwgom achtig om te eten. Is dat bekend bij iemand.

Sorry dat ik deze vraag bij jou er onder plaats maar heb geen idee hoe ik algemeen een vraag kan stellen.

10

Jenneke46 schreef:

Mooie taart, heb je deze bekleed met fondant??
Ik wilde graag een vraag zetten of het forum maar weet niet hoe.
Ik heb een proeverijtje gedaan voor mijn collega omdat ik haar bruidstaart ga maken. Zij vond met fondant het mooist maar ik vond het wat kauwgom achtig om te eten. Is dat bekend bij iemand.

Sorry dat ik deze vraag bij jou er onder plaats maar heb geen idee hoe ik algemeen een vraag kan stellen.

Maakt niet uit hoor. Ligt er ook aan welk fondant je koopt. Sommige zijn erg taai en kauwgomachtig en sommige zijn heerlijk zacht.
Ik koop mijn fondant bij jamin, wel iets duurder dan xenos of de hema maar wel erg zacht en lekker.
Je kan je vraag bij decoreren zetten, je toets dan nieuw bericht aan en je kan je vraag dan stellen.
Krijg je ws. ook wat meer reactie.

groetjes, Petra

11

Bedankt voor de info. Erg fijn.

12

Bedankt voor de info. Erg fijn.