Onderwerp: even voorstellen
Hallo, Ik ben Marijke en ik woon in Haarlem. Ik kom van oorsprong uit het zuiden van het land en ongeveer 25 jaar geleden heb ik de sprong naar het noorden gewaagd. Met succes mag ik wel zeggen want in die 25 jaar zijn 2 mooie dochters (20 en 19) geboren en heb ik mijn huidige partner leren kennen, die overigens uit Rotterdam komt.
Ruim 1 jaar geleden heb ik een workshop basis taart gemaakt, met argus ogen, ik dacht dat niet aan mij besteed zou zijn. Totdat mijn dochter die toen 19 werd een zelfgemaakte marsepein taart wilde en toen is de hobby echt geboren. Inmiddels heb ik er al heel wat gemaakt en maak ze momenteel ook in opdracht. Ik heb ondertussen diverse workshops gevolgd waaronder Wilton 1 en 2. Ik heb een vast adres waar ik graag kom om mijn producten aan te schaffen en daar is ook de mogelijkheid om cursussen en workshops te volgen.
nog lang niet ben ik uitgeleerd en als ik ergens tegenaan loop kom ik altijd uit op deze site en ik vond dat het eens tijd zou worden om mij te registreren en ik wil graag leren van de kennis van anderen en ook hoop ik dat men van mij ook kan leren.