1

Onderwerp: Waarmee red velvet vullen/afsmeren?

Ik heb net een Red Velvet cake gebakken, maar vraag mij af wat nou het lekkerste is om te doen....

Ik heb bedacht om de buitenkant af te smeren met een mix van boter, roomkaas en witte chocolade, maar wat gebruik ik nou als vulling, hebben jullie tips??

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Waarmee red velvet vullen/afsmeren?

Hetzelfde? Klinkt nl behoorlijk jummie :P
En ik vind zelf pure chocolade (maar dan wel als krokant laagje, niet als dikke laag vulling) en/of iets met frambozen erg lekker bij red velvet.

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Nou, het is inderdaad witte chocolademousse geworden, in combi met een mix van philadelphia, roomboter en gesmolten witte chocolade.....
We gaan hem morgen opeten, maar heb de vulling natuurlijk ook even geproefd, is een echte aanrader dus!!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Tigrasas schreef:

Nou, het is inderdaad witte chocolademousse geworden, in combi met een mix van philadelphia, roomboter en gesmolten witte chocolade.....
We gaan hem morgen opeten, maar heb de vulling natuurlijk ook even geproefd, is een echte aanrader dus!!

Klinkt er goed ;)!
Over het algemeen word er gewoon cream-cheese frosting gebruikt om te vullen & af te smeren. Oooook lekker.  :thumb: