1

Onderwerp: Ringen op bruidstaart

Ik heb voor het eerst de opdracht gekregen een bruidstaart te maken. het hoeft geen grote te zijn. 1 taart normaal formaat. maar nu was de vraag of ik als decoratie 2 ringen kon maken en die graferen met de namen van het bruidspaar.

heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen doen?

2

Re: Ringen op bruidstaart

Ik zou denk ik ringen maken va geel fondant en die na het uitharden goud schilderen. En dan met zilverkleurige verf de namen er in schrijven. Echt graveren lijkt me behoorlijk lastig.

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

3

je zou mss stroken fondant kunnen maken en dan alvast de namen erin schrijven en dan tot ring maken en laten uitharden

4

Misschien met een koekjes (letter) stempel de letters in een strook of rolletje fondant stempelen, daar ringen van vormen, en de ringen goudkleurig verven.

5

ja, dat dee van Anja was ook mijn tip. Koekjesstempel. Schrijven lijkt me een bijzonder lastige klus, zeker als het zo klein en in een vorm moet.
Qua ringen is het natuurljk het leukste als deze een beetje lijken op die van het bruidspaar zelf....
Je hebt goud en zilver dust-spray, en daarmee zou je de uitgeharde fondantringen kunnen kleuren....
Ben heel benieuwd hoe ze worden, dus wel even showen hier hè?!

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

6

bedankt voor de tips, ik ga mijn best doen er iets van te maken
en uiteraard zal ik het showen ;)