Re: complete tabel voor vullen, incl. aantal pers. en omtrek
wat handig die heb ik opgeslagen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » complete tabel voor vullen, incl. aantal pers. en omtrek
wat handig die heb ik opgeslagen
Geldt dit ook voor chocolade biscuit van funcakes? Want die moet ik maken maar weet niet of ik dan ook deze tabel kan aanhouden net als naturel biscuit
nee das toch echt een andere verhouding, ik gebruik het nooit eigenlijk.
ben ik nou gek, of zie ik de tabel voor de botercreme gewoon over het hoofd?
Ik ben ook altijd aan het rekenen, dus dat deze tabellen er nu zijn: SUPER!
Als ik er ook gebruik van wil maken, dan moet ik hem ook toegestuurd krijgen, of kan ik hem ook al ergens op deze site vinden, en dan groot en leesbaar?
onderste tabel, 2de kolom
zou je mij ook willen mailen?
groetjes,
ellen
je kan gewoon deze tabellen opslaan ellen
ok, ik gebruikt ongeveer de helft aan BC en zo'n 500 gram marsepein voor een 20 cm ronde taart.. vandaar..
In de openingspost had ze er ook bij gezet dan dan alles erbij zit dus ook versieringen enzo (juist omdat dit engelse maten zijn die erg ruim zijn) , ze houdt deze gewichten aan om te berekenen wat een taart kost.
ls ik het tenminste goed begrepen heb.
Bommeltje schreef:ok, ik gebruikt ongeveer de helft aan BC en zo'n 500 gram marsepein voor een 20 cm ronde taart.. vandaar..
In de openingspost had ze er ook bij gezet dan dan alles erbij zit dus ook versieringen enzo (juist omdat dit engelse maten zijn die erg ruim zijn) , ze houdt deze gewichten aan om te berekenen wat een taart kost.
ls ik het tenminste goed begrepen heb.
klopt
Welke biscuitmix gebruik jij? ik gebruik altijd FC en tot de 20 cm kloppen de hoeveelheden van jou tabel aardig bij mij, maar vanaf de 20 cm gaat mijn (PME) bakvorm overlopen (ik gebruik altijd die van de DLT-shop/Felicitaartjes). Ik heb laatst wel voor het eerst Soezie biscuitmix gebruikt en vond deze wel lekker, maar werd zeker 2cm lager dan wanneer ik FC gebruik.
ik gebruik funcakes mix en pme vormen en dat gaat eigenlijk altijd goed. ik doe ze meestal wel even ophogen met bakpapier
er zitten in de eerste tabel wat foutjes, dat heb ik eronder gezet zodat een ieder dit kan corigeren
handiggg
Dit is handig! thnx
is deze tabem beter dan de tabel die staat op de funcakes mix aan de achterkant? krijg je hier hogere taarten mee of is het gelijk?
Geweldig dit!
Dank je wel!
x
Heel handig, thnx
Ik heb voor de 35 cm de hoeveelheden van deze tabel aangehouden maar miojn biscuit is maar 5.5 cm geworden..
Ik heb voor de 35 cm de hoeveelheden van deze tabel aangehouden maar miojn biscuit is maar 5.5 cm geworden..
misschien dan op lagere temperatuur in de oven en op de onderste tray, wel langer in de oven doen dan.
Ik heb hem toevallig ook een 35 cm gemaakt en die is er prima uitgekomen
Ik probeer het meteen uit met Jamin mix ben benieuwd
wat een super handige tabellen, mijn dank is zéér groot!!!
Ideaal lijstje
heel handig, thanks
Mijn complimenten hoor, hier heb je wat aan! Duidelijk en erg makkelijk.
Ik zie bij de bloemvorm dat je vorm maar 5cm is? Ik heb die van pme en die zijn 7,5 dus kan ik ook gewoon de tabel van de ronde gebruiken of beter niet
je kan de hoeveelheden ook even met 1,5 vermenigvuldigen dan heb je 7,5 cm
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » complete tabel voor vullen, incl. aantal pers. en omtrek