Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eigen verjaardagstaart(en) :)
Pagina's 1
ik vindt ze echt mooi
wat een leuke vrolijke taartjes.
Ik mag morgen/overmorgen voor mezelf ook wat taartjes maken, en wilde ook met stencils werken..... K hoop dat de mijne ook zo vrolijk wordt
ziet er super uit
Mag ik vragen hoe je die mallen zo mooi erop krijgt?? ik heb ook mallen maar weet me er " nog" geen raad mee 
dankjewel voor jullie leuke reacties
Het is geen mal, het is echt een stencil. Ik leg het er dan op, alleen als je dit alleen doet (zoals ik deed) is het een beetje lastig.... daarna heb ik icing op een mes gedaan en het mes er zo overheen gehaald. Stencil optillen en je patroon zit op de taart. 
mooi gedaan! ik moet mijn stencils ook eens testen.
volgens mij is de tip dat je een beetje crisco aan de onderkant langs de randjes moet smeren, dan glijd de icing er niet onder zeg maar. En voor het vasthouden heb je tegenwoordig een klemmetje met een bandje. Dit kan je dan om de taart doen en dan vastklemmen aan het stencil zeg maar. Ik heb het zelf nog steeds niet uitgeprobeerd, maar op de site of you tube van de stencilmaker (ben even de naam vergeten, van waar je er echt heeeeeel veeeeel van hebt) zie je dan hoe je het moet doen. Aan de bovenkant lijkt het me wel wat makkelijker, of valt dat ook tegen?
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eigen verjaardagstaart(en) :)