Onderwerp: hoe kan dit???
ik heb vaak dat mijn rand lucht in zit. hij blijft niet plakken maar bijna de hele rand moet ik weghalen anders gaat het kruimelen bij het afsmeren. heb er ff een foto bij gedaan. wie weet raad?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoe kan dit???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb vaak dat mijn rand lucht in zit. hij blijft niet plakken maar bijna de hele rand moet ik weghalen anders gaat het kruimelen bij het afsmeren. heb er ff een foto bij gedaan. wie weet raad?
Ik last laatst dat dit kan komen doordat je te veel vel in je bakblik hebt!
ja teveel vet idd Even met een keukenpapiertje overtollig vet weghalen voor je je bakpan vult.
Ik spuit de pan in en verdeel er daarna wat biscuitmix over, alleen het poeder dus. Dan heb je dit niet meer en je kapsel laat toch goed los na het bakken.
Oke bedankt zal het ff uitproberen. Had al minder ingevet, maar dan ff biscuitmix erdoor goed plan
jaaa uitgeprobeerd en gelukt. Bleef nu alleen een stukje in het bakblik zitten, zal wel te weinig hebben ingesmeerd deze keer haha.
Maar djw allemaal voor jullie hulp, het lukt nu denk ik wel
Anders probeer je het met een bakpapiertje als je geen gulden middenweg kan invetten?
Eerst invetten, dan bakpapiertje opmaat knippen en er in doen.
dan heb je geen problemen met te veel of te weinig vet!
Het lijkt mij dat je met bakpapier in een dakpan ook geen mooi strak kapsel krijgt.
Blij dat ik je dit topic hebt geopend en ik dit ook gelezen heb:) Merk dat ik de laatste tijd ook vaker dit probleem heb. Sinds kort maak ik inderdaad ook gebruik van een spray om in te vetten. Zal er dus ook eens op gaan letten en de tip gebruiken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoe kan dit???