Onderwerp: Calla Lily met roosjes
Daar is hij dan, mijn allereerste ECHTE boeket!!
Tips zijn zeer welkom, komt ie!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Calla Lily met roosjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Daar is hij dan, mijn allereerste ECHTE boeket!!
Tips zijn zeer welkom, komt ie!!
mooi! ben zelf beginner, zie alleen dat dit prachtig is hihi
mooii!!
Super mooi! Hoe heb je de stamper van die calla zo mooi gekregen???
Jessie bakt: Eerst zet ik het witte fondant op draad (zonder te drogen). Daarna met een klein hobbyschaartje allemaal kleine knipjes rondom maken. Na de eerste rij de hoekjes naar buiten vouwen en aan de volgende rij beginnen. Dit doe ik 'baksteensgewijs' (tja hoe leg je dat uit, ik hoop dat je het snapt :-) ) Zodra je helemaal klaar bent laten drogen en afwerken met; aan de onderkant groene dust en overlopend naar geel..
Jessie bakt: Eerst zet ik het witte fondant op draad (zonder te drogen). Daarna met een klein hobbyschaartje allemaal kleine knipjes rondom maken. Na de eerste rij de hoekjes naar buiten vouwen en aan de volgende rij beginnen. Dit doe ik 'baksteensgewijs' (tja hoe leg je dat uit, ik hoop dat je het snapt :-) ) Zodra je helemaal klaar bent laten drogen en afwerken met; aan de onderkant groene dust en overlopend naar geel..
Bedankt! Ik denk dat ik het begrijp inderdaad.
Youtube staat trouwens vol met filmpjes die je op goede en goedkope ideeën brengt.. denk bijvoorbeeld aan de ronde stamper van een madelief.. je kan die mallen kopen, of je drukt je fondant tegen een vergiet!! IDEAAL!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Calla Lily met roosjes