1

Onderwerp: Chocolade theelepeltjes en de bekende bijna koekjes..

Even wat anders voor bij de koffie! Chocolade theelepeltjes met stukjes amandel. Heerlijk!

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/p480x480/197818_521060154620192_739344179_n.jpg

In verband met moederdag maakte ik een pot met ingredienten voor koekjes (met het recept van Marieke als inspiratie, maar heb m naar eigen smaak aangepast). Het ziet er alleen al heel gezellig uit!
Ik verloot de pot onder mijn pagina volgers als moederdag actie.

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/p480x480/308644_520653251327549_1716223197_n.jpg

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

2

Re: Chocolade theelepeltjes en de bekende bijna koekjes..

Super. Erg leuke foto's!

Wat een leuke ideeën!

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

Leuk! Mag ik vragen wat er precies in de pot zit en waar je die potten kan kopen?

5

Erg leuk gedaan  :thumb: . Ben ook nieuwsgierig wat er precies in de pot zit?

6

De hoeveelheden zijn voor een pot van 650 ml. Die van mij was iets groter. (Pot van Hak)

In volgorde heb ik deze gevuld met:
- 100 gr bloem
- halve theelepel bakpoeder
- halve theelepel zuiveringszout
- 1/4 theelepel zout
- 50 gr havermout
- 50 gr bruine basterdsuiker
- 50 gr witte basterdsuiker
- 60-70 gr smarties
- 25 gr hazelnoten in stukjes
- 40 gr chocolade in stukjes

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

7

Als de pot nu iets groter is dan doe je iets meer noten, M&M of chocolade erin. Je zou ook zowel pure als witte chocolade toe kunnen voegen.

Ik heb toevallig vorige week twee video's gemaakt voor zowel de pot vol koekjes als van de pot vol brownies. Hoe ik ze zelf maak. Hier staan ook de linkjes van de recepten bij. Klik hier voor het bericht.

Ik zou zelf denk ik niet zo snel smarties gebruiken. Qua kleurtjes zijn ze natuurlijk super leuk alleen het schijnt dat ze kleur verliezen met het bakken. Dus dan heb je wittige snoepjes in je koekjes. Bij M&M's heb je dit niet.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

8

Thnx Marieke!

www.facebook.com/EllCake

9

wat zijn die potten toch leuk! het komt er nooit van dus heb ik maar gereageerd op uw facebook loting in de hoop dat ik geluk heb  :D

10

marieke84 schreef:

Als de pot nu iets groter is dan doe je iets meer noten, M&M of chocolade erin. Je zou ook zowel pure als witte chocolade toe kunnen voegen.

Ik heb toevallig vorige week twee video's gemaakt voor zowel de pot vol koekjes als van de pot vol brownies. Hoe ik ze zelf maak. Hier staan ook de linkjes van de recepten bij. Klik hier voor het bericht.

Ik zou zelf denk ik niet zo snel smarties gebruiken. Qua kleurtjes zijn ze natuurlijk super leuk alleen het schijnt dat ze kleur verliezen met het bakken. Dus dan heb je wittige snoepjes in je koekjes. Bij M&M's heb je dit niet.

Groetjes Marieke

Thnx voor de tip!
Gebruik je dan M&M's met pinda's of zonder?

www.facebook.com/EllCake

11

Ell& schreef:

Thnx voor de tip!
Gebruik je dan M&M's met pinda's of zonder?

Dat verschilt, als ik met pinda's gebruik dan doe ik iets minder pinda's erin maar ik gebruik ze ook wel zonder pinda's erin. Ligt er net aan wat ik in huis heb.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

12

Wat moet er verder nog bij qua boter en eieren? Wil je de rest van het recept ook delen?

13

snetje27 schreef:

Wat moet er verder nog bij qua boter en eieren? Wil je de rest van het recept ook delen?

Als je op de link klikt die ik een stukje hierboven heb geplaatst kun je het hele recept vinden ook wat de ontvanger er nog bij moet doen en mee moet doen.

14

Heel erg leuk!!

Meer Koekjes --> kijk op mijn IG of FACEBOOK!!!
Instagram: TheCookieStudioNL Facebook