Onderwerp: een heeeeleboel foto's :o)
ik ben de laatste tijd weer wat bezig geweest. ik heb helaas nogsteeds (15 mnd) erg veel last van een evenwichtstoornis. ik blijk nu ook een dramatisch lage vit d en foliumzuur in me te hebben. moet nu 1 keer per maand vitamines slikken (wel 2 ml
) en kijken of het dan beter gaat. ik heb iig na 3 wk na de 1e dosis iets meer energie omdat mijn dochtertjes weer beter zijn na 3 mnd verkouden
dus lekker freubel en doen. ik ben nog lang niet zo snel als vroeger dus elke taart is een heeeeeele korte nacht geworden
maar het was wel erg lekker om bezig te zijn... over 3 weken mag ik weer 3 taartjes maken... heb er nu al zin in!!!
maar goed, einde onzin bericht. hier de foto's.... veel kijk plezier.... tips zijn altijd welkom...
een hello kitty voor de 2ling kim en stef.... deze heb ik gemaakt met 39,5 koorts en met 2 zieke kids die aan het spoken waren... oooh zo jammer dat ik die "a" omgedraaid omgeplakt had en het pas zag toen ik de foto's 's avonds op FB zette
ze vonden de taarten wel erg lekker

met wat dingetjes uit de mjam... een roze taart met een prinsesje en met diertjes was de vraag.... 

bob de bouwer voor sverre. helaas brak de staart af toen ik de kat aan de rand wou plakken dus heb ik hem maar op de taart gedaan. er was nl gevraagd voor iig bob en titus
pastte helaas net niet echt mooi
de jarige job vond de taart wel erg leuk... ondanks dat hij erg verlegen was bij het ophalen, had hij een glimlach van oor tot oor 

een beertje voor cheyenne. ik heb helaas geen foto gemaakt van het stikje dat nog op de buik kwam.... 
voor mijn eigen kids....
worden morgen alweer 5!!! helaas kon ik mijn camera niet vinden dus foto;s zijn met gsm genomen

umizoomi voor mijn jarige achterneefje met bijbehorende cctjes, maar die zet ik in de andere rubriek