Re: [howto] vogelkooi van alleen fondant
Leuk zeg
http://www.zoetegedachte.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [howto] vogelkooi van alleen fondant
Leuk zeg
Evak schreef:Ik snap alleen niet helemaal waarom je zoveel rondjes had. Heb je deze ook allemaal gebruikt :-)? want bovenop hoeft toch maar een rondje?
En dan nog een vraagje .. je hebt de sliertjes vast gemaakt aan de onderkant.. maar waar tegenaan? niet tegen t glas denk ik? want dan kun je m niet loskrijgen?
hij is prachtig
Thanks Ik had meer rondjes uitgestoken, omdat er bij mij nog wel es wat breekt Dus niet alles gebruikt inderdaad.
Onderaan heb ik de sliertjes naar beneden laten hangen, daarna heb ik het sierrandje aan de binnenkant met lijm gedaan en toen dus tegen alle sliertjes aangeplakt. Omdat de sliertjes nog niet helemaal droog waren, kon ik ze nog een beetje verplaatsen zodat ze recht zaten
Dit vroeg ik me ook af. Is het niet erg lastig om ze dan recht te krijgen? Ik kan niet zo goed priegelen en ga het denk ik proberen met een randje waar ik ze op plak, een beetje plat maak en daar dan weer een randje overheen.
Wauw! erg handige how to
Geweldig! Ik heb nu meteen een idee voor een taartje voor een lieve vriendin. Bedankt!!
Heb hem vanavond gemaakt. Dankzij de beschrijving goed te doen. Ben blij dat ik zelf het wiel niet opnieuw hoefde uit te vinden.
Had een hele mooie vorm beker, beetje afgerond aan de bovenkant, precies hoog genoeg, bleek dat de bovenkant (nu onderkant) smaller was dan de bovenkant dus dan krijg je hem er niet af. Gelukkig nog niet zo ver, dus opnieuw begonnen op een minder mooi glas.
Hij staat nu te drogen, hopelijk komt hij er goed uit.
Ik denk dat een korte stompkaars precies de juiste hoogte/breedte zou kunnen hebben dus ik ga eens kijken of ik die nog heb voor een volgende keer.
Ik heb een poging gedaan maar het valt mij nog vies tegen om te doen.. wat een gepriegel.. hij staat te drogen maar het zal mij benieuwen.
mag ik nog een dingetje vragen ? Wat heb jij onder je vogel gestrooid? ziet er feestelijk uit !
Zo te zien ligt er onder in het kooitje musketzaad van Funcakes "Lots of Love"
sla hem op thx hij is super leuk
Bedankt voor het delen
Ga ik zeker een keer proberen!
Wow, wat een super uitleg met duidelijke foto's. Dank voor het delen!
Wat leuk wat leuk, ik ga em proberen met royal icing. Zou dat lukken?
Geweldig.
Ga voor mijn 2ling zus een pip taart maken.
deze komt van pas!
p.s. mag ik deze how to op mijn site zetten?
met link hier naartoe of welke credit je ook wilt ?
Hartelijk dank voor de uitleg
Bedankt voor het delen
Ideaal voor de piptaart die ik in de planning heb staan.
Dankjewel.
Ziet er super uit
Wauw !!!!!
Nou wat een fantastische How to!! Ik ga het uitproberen, superrrr
wat leuk ik heb hem op geslagen!!
oooohhh wat leuk!!!!!
Die gaat in mijn archiefje.
Wat super
Thankx
Deze is erg leuk...en duidelijk....
Dank je wel voor het delen
super!!!! echt gaaf!!
Vandaag maakte ik deze aan de hand van de howto
https://m.facebook.com/media/set/?set=a … p;refid=17
Het is trouwens een dummie.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [howto] vogelkooi van alleen fondant