1

Onderwerp: voor het eerst opdracht taart maken...een geslaagd taart...help!!!

Hallo,

Ik ben nog een beginneling met taarten maken, maar toch wil iemand dat ik een taart maak voor haar vriendin.(super natuurlijk!) Die slaagt als het goed is voor haar dokters assistente diploma. Nu wil ik natuurlijk extra mijn best doen. Ze wil graag iets met wit, rood en zilver en met de smaak champagne...pfff vind het zo moeilijk iets te verzinnen..iemand tips, voorbeelden oid? en wat doe ik naast de smaak champagne..ook aardbei vulling oid? Of matcht dat niet?
Alvast bedankt!

2

Re: voor het eerst opdracht taart maken...een geslaagd taart...help!!!

Champagne en aardbei is erg lekker, ik vind champagne met chocolade ook erg lekker.

Wa betreft het onwerp, heb je als eens op google rondgekeken, er staat best veel op om inspiratie op te doen? Persoonlijk zo ik iets doen met zo'n ouderwetse zustersmuts bovenop (of romdom) de taart en medische dingetjes? Ook leuk is om iets van studieboekjes en iets van een diploma of zo op te maken

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3 Laatst bewerkt door Siska1974 (24-04-2013 13:58)

Of anders een witte taart met een rode esculaap? (Zo'n dokters-staf met slang eromheen) de tekst 'geslaagd' en naam van degene voor wie die is kan natuurlijk ook altijd.

Champagne kan wat mij betreft heel goed met aardbei of kers of chocolade.

Succes!

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

4

of een taart met pleisters

5

Wat van een verpleegstersklokje.. die kreeg ik toen ik geslaagd was ( de echte dan, niet de taart :)  :) ) dat is een klokje als een broche, nou dat was de ouderwetse versie  O-) ben al een oude doos volgens mijn zoon :lol:

Toen mijn Zus haar ziekenverzorgster-diploma kreeg heb ik haar speld nagemaakt  voor haar op een taart ( he ik deed dus al heel lang geleden taarten... was ik helemaal vergeten!!) en dat was erg mooi. maar ik weet niet hoe je klant haar speldje eruit ziet.. die van de hbo-v is saai bv...

6

Bedankt allemaal,

Kon tijdje niet op mijn laptop dus niet eerder kijken en reageren.Maar leuke ideeen!! Zo'n broche lijkt me erg moeilijk. idd een witte taart en studieboeken ook een idee. Ga meteen ff knutselen!!