1

Onderwerp: Een loeigoed feestje

Als eerste sorry als ik op de verkeerde plek sta. Ik wist het eigenlijk niet zo goed; valt de taart nu onder de taartenparade, de stapeltaarten of 3d? De tractor bestaat namelijk geheel uit cake.

Dan nu de taart: Het weiland is gevuld met vanillebavaroise met brokjes witte chocolade en verse frambozen en de tractor is gemaakt van boerencake met stukjes framboos en chocolade. Het zand is gemaakt van oreo koekjes.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/923432_412906282150965_613069557_n.jpg

Bedankt voor het kijken en een reactie vind ik altijd leuk!

2

Re: Een loeigoed feestje

ik vind het geweldig, en als je het niet erg vind sla ik hem graag even op  :o  ( een vriend en vriendin van mij zijn tractor en koeien gek haha)

3

Denisev1 schreef:

ik vind het geweldig, en als je het niet erg vind sla ik hem graag even op  :o  ( een vriend en vriendin van mij zijn tractor en koeien gek haha)

Sla maar op, ik vind zelf deze site ook 1 grote inspiratiebron!

4

Gaaaaaaaffffffffff :thumb:

Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag!

5

Die is leuk zeg! een inspiratie! sla hem ook op! :thumb:

6

superleuk

Boooooooeeeeee!

Betekent wat leuk.

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

8

Bedankt dames voor de leuke reacties.

De jarige Kas was er ook heel blij mee en heel verbaasd dat ik precies wist hoe de tractor er uit hoorde te zien (lang leve google  :lol: )

9

Bedankt dames voor de leuke reacties.

De jarige Kas was er ook heel blij mee en heel verbaasd dat ik precies wist hoe de tractor er uit hoorde te zien (lang leve google  :lol: )