1 Laatst bewerkt door angelavvp (02-05-2013 22:46)

Onderwerp: welk cijfer geven jullie mijn eerste tas?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4A4A7M6D-D.jpg

Feedback en tips zijn welkom!!

De tip die ik kan geven is.. Horizontaal snijden en vullen  :o

Bedankt voor het kijken en alvast bedankt voor de tips en feedback!

Pluk de dag! fb pagina Angela's taarten en cupcakes. www.facebook.com/AngelasTaartenEnCupcakes

2

Re: welk cijfer geven jullie mijn eerste tas?

Oh, maar die krijgt van mij wel een 7,5 hoor  :thumb:

Ik vind m goed gelukt hoor! Mooie afwerking...

Een tip zou zijn om niet je hele biscuit te gebruiken of bijvoorbeeld minder hoog te bakken maar wel een grotere maat (als je deze hoeveelheid taart wilt behouden). Nu is de breedte/lengte verhouding een beetje zoek wat m.i. de tas er minder realistisch uit laat zien.

Dat zie ik trouwens bij veel tastaarten dus mischien ligt het wel aan mij :cool:

Ook zou ik het onderbord een wat contrasterendere kleur geven. Zo is het ook mooi hoor maar ik denk dat het nog mooier is als het wat meer afsteekt bij de tas.

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

4

Wow tamara een 7, 5  :o  thanks voor dit compliment. Had ik mezelf echt niet gegeven!

Jolly-joycie ook ontzettend bedankt voor je compliment! En voor de zeer bruikbare praktische tips, helemaal top!

Ik heb de biscuit dus verkeerd aangesneden, als een gewone in lagen gesneden en gevuld en daarna pas op zijn kant gezet  :grr:  :grr:  :grr:  :s  dat is dus echt niet handig!!!

Pluk de dag! fb pagina Angela's taarten en cupcakes. www.facebook.com/AngelasTaartenEnCupcakes

5

Ik vind 'm goed gelukt. De kleuren zijn leuk en de grote zilveren parels passen er mooi bij  :thumb:
Maar hij idd wel een beetje uit verhouding  :o . Ik lees wel vaker dat de tas gewoon gevuld wordt en dan pas op zijn kant gezet, maar eerlijk gezegd lijkt mij dit ook niet handig (ik vul ook pas wanneer ik de biscuit al op zijn kant heb gezet), maar daar ben je zelf ook al achter  ;) .
Wat ik ook nog wilde zeggen is dat ik bij heel veel tassen zie dat de handels bovenop de tas vastgemaakt worden en niet aan de zijkant, zoals dit bij echte tassen ook zo is. Kan wel bovenop, maar dan niet me zo'n lapje, zeg maar. Hoop dat je me begrijpt  ;)
Cijfers ben ik slecht in  :o

6

Ja das echt echt niet handig!!!! En idd dan ook niet meer haalbaar om het model goed te maken! En ik wist het..  :grr:  :grr:  :grr:  :o

Bedankt voor je tip! Zal me de vlgd x idd ff beter verdiepen in die handvatem bedankt!