Onderwerp: Yay! Mijn eigen domein geregistreerd!
Ik heb zojuist taartist.nl en taartist.com geregistreerd
Nu nog even een website bouwen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Yay! Mijn eigen domein geregistreerd!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb zojuist taartist.nl en taartist.com geregistreerd
Nu nog even een website bouwen
"even"
Veel succes met het bouwen van je website. Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel!
even een website bouwen?
gaat je dat zo makkelijk af?
ik snap er geen drol van!
succes met je website
Haha, vandaar mijn
Ik heb vroeger, in een ver verleden, een blog gehad. Dat draaide op ouderwetse software met veel html codes en dat ging me redelijk goed af. Ik neem aan dat de softwares voor websites een stuk verbeterd zijn en wat meer gebruikersvriendelijker (ik ben een optimist), maar ik moet dus wel nog "even" wat onderzoek doen. Enzo enzo. Maar moet lukken: 90% van mijn vriendenkring is hardcore geek
Ik heb in ieder geval een host voor mijn domein waar mijn website op kan draaien
Overigens: als iemand advies heeft over een goede (bij voorkeur gratis) website software dan hoor ik het graag!
Ik gebruik zelf Drupal + Ubercart voor twee van mijn webshops en voor de ander WordPress + WooCommerce. Allebei met Sisow iDEAL koppeling. Wat mij betreft allebei aanraders, maar ik kan gelukkig zelf programmeren
Nou, 4 jaar later en het begint eindelijk de goede kant op te gaan.
Ik heb besloten mijn website in het Engels te doen. De meeste van mijn vrienden/kennissen zijn expats. Ik weet nog niet zeker of ik ook echt ga bloggen, even zien hoeveel zin en tijd ik daarvoor heb. Nog veel werk te doen (vooral in de gallerij - ik vind het jammer dat je als je de foto's bekijkt niet op "volgende" ofzo kan klikken) maar ik ben vooralsnog best tevreden!
Feedback uiteraard meer dan welkom!
Gefeliciteerd met de domeinen, ben benieuwd naar de site en het verdere verloop
Beetje een blonde vraag maar eeh hoe of waar registreer je een domein?
Beetje een blonde vraag maar eeh hoe of waar registreer je een domein?
Hoi Safiye
Ik heb mijn domein bij trans-ip geregistreerd, ik weet niet of ik daar van hier uit naartoe mag linken, maar als je er op googled vind je het wel. Je kan ervoor kiezen alleen een domein te registreren, en dan zelf je website maken, maar je kan ook een extra pakket erbij nemen (ik ben voor wordpress gegaan - dat is een blog-systeem)
Aha! Zelf kan ik het niet, zou daar iemand anders voor moeten vragen.
Bedankt voor je uitleg!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Yay! Mijn eigen domein geregistreerd!