Onderwerp: boxershort voor een feyenoord fan
Zelf vind ik hem zonder embleme leuker
Opbouwende kritiek is altijd welkom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » boxershort voor een feyenoord fan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zelf vind ik hem zonder embleme leuker
heeeeel goed gelukt!
Leuk!! Vind het embleem erg mooi erbij
Is het geen 3D trouwens?
bedankt voor de leuke reactie's het was er leuk om te maken vooral de reactie van mijn dochter maakte het heel erg leuk om te doen (12 jaar en aan het puberen)
Origineel, eens een andere "voetbaltaart"
inderdaad z'n broer is ook een echte Feyenoord fan en had daar ook al een keer BOOBS. (ik hoor al 3 jaar doe maar iets van Feyenoord )
Die vind ik ook erg leuk, Feyenoord kan me gestolen Worden, maar de Boxer is echt heel leuk ! En ik kan me de reactie van je dochter voorstellen
Die vind ik ook erg leuk, Feyenoord kan me gestolen Worden, maar de Boxer is echt heel leuk ! En ik kan me de reactie van je dochter voorstellen
Bedankt voor je leuke reactie Zelf ben ik ook helemaal geen voetbal fan (ik ben voor diegene die win)
prachtig
prachtig
Geweldig. Mag ik hem opslaan?
Prachtig, een goed gevulde boxer.............
heel erg bedankt voor de leuke reacties
Geweldig. Mag ik hem opslaan?
Ja hoor ik heb het idee ook hier gevonden zo helpen we elkaar toch
[MOVE] -> 3D
Sorry dat ik hem verkeerd geplaast heb bedankt voor het verhuizen
echt heel erg leuk!! (ik onthoud hem ook even!)
Zie deze nu en vind hem ge-wel-dig!!! Een boxer maken staat mu dus op mijn to do list
Zie deze nu en vind hem ge-wel-dig!!! Een boxer maken staat mu dus op mijn to do list
iedereen heel erg bedankt voor de complimentjes hij stond ook al heel erg lang op mijn to do list
Het is ruim 2 jaar later, ik heb vorig jaar 1x jouw taartmodel gepikt voor mijn zoon. Die was er superblij mee. Nu een nieuwe opdracht voor een Feijenoordtaart van een dochter voor haar 50 jarige vader. Ga je even verder vragen wat dan zoal de bedoeling is....... ja hoor, jouw boxershort. Dus, hoop niet dat je het erg vindt, maar ik ga hem weer maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » boxershort voor een feyenoord fan