Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Grote roos en tulp van Eline!
Pagina's 1
Oh mijn God....wat mooi...net echt!!!
Waauw prachtig!! Net echt! Wie is Eline? Waar heb je het gevolgd?
Prachtig gemaakt. Echt Eline waardig
wow weer zo'n mooie die workshop ga ik zeker een keer volgen heb al zoveel mooie rozen en tulpen voorbij zien komen
Prachtig
mooi zeg!
die tulp staat ook op mijn lijstje!
Mooi hoor
aha, wollie... Nou weet ik welke naam en welk gezicht er bij hoort.
Ik heb je roos en tulp vanmiddag bij de workshop ook al mogen bewonderen. Hij is echt mooi geworden hoor! Echt een om trots op te zijn!
En inderdaad, het was zeer leerzaam en gezellig!
Eline Bedankt!
aha, wollie... Nou weet ik welke naam en welk gezicht er bij hoort.
Ik heb je roos en tulp vanmiddag bij de workshop ook al mogen bewonderen. Hij is echt mooi geworden hoor! Echt een om trots op te zijn!
En inderdaad, het was zeer leerzaam en gezellig!
Eline Bedankt!
Schitterende bloemen. Net echt. Mag ik vragen waar je die mooie taartschaal hebt gekocht? Ik vind die rand eraan met die hartjes helemaal super.
Schitterende bloemen. Net echt. Mag ik vragen waar je die mooie taartschaal hebt gekocht? Ik vind die rand eraan met die hartjes helemaal super.
Euh................ooit eens ergens in Batavia Stad, maar ik weet echt niet meer waar.........
Vond het gisteren erg gezellig bij Eline, en ook veel geleerd. Roos en tulp zijn prachtig geworden.
groetjes, Petra
Eline van DreamCakeFactory
Aha! Helaas beetje ver van huis! Maar ik zag op de site dat ze in september ook naar Amersfoort komt! Genoeg tijd om te sparen
Wollie schreef:Eline van DreamCakeFactory
Aha! Helaas beetje ver van huis! Maar ik zag op de site dat ze in september ook naar Amersfoort komt! Genoeg tijd om te sparen
![]()
Het is het geld zeker waard!
Wat mooi! Echt geweldig mooi geworden beide bloemen. Ik heb de workshop ook gevolgd, heel erg leerzaam en een schitterend resultaat. Zo leuk om te maken!
Hihi, ik ben maar eens even gaan zoeken, want ik vond ineens allemaal posts van de workshop van 1 mei! En ik wil natuurlijk overal even gezellig gedag zeggen, dus nou staan er straks allemaal tulpjes bovenaan het topic... En dat allemaal om nog even te zeggen: leuk dat je er was Wilma!!
Het was echt gezellig! En zoveel mooie blommekes, daar word ik altijd vrolijk van!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Grote roos en tulp van Eline!