1 Laatst bewerkt door MamavanThom (30-04-2013 20:54)

Onderwerp: Sweet sixteen in roze, wit en grijs

Deze is net opgehaald, helaas was de klant te vroeg en was ik nog niet klaar  :grr: . Als er iets is wat ik vervelend vind is dat het wel. En het feit dat hij erg vaag was, doe maar wat, altijd goed. Daar word ik ook wat onzeker van omdat ik haar niet kende. En dan ook al om 13.00 gaan bellen of hij al klaar is als je afgesproken heb voor het einde van de dag  :grr: . Maar vooruit, Lara was er erg blij mee en ik hoop dat ze hem morgen ook erg lekker vinden. Hij is gevuld met aardbeiencheesecake en aardbeienjam.

Het was mijn 1e keer met de parelrand, mochten jullie daar tips over hebben dan graag. Kreeg ze niet echt mooi op elkaar. Is op de foto niet te zien  ;) .

http://www.mijnalbum.nl/Foto-H7XDMT4B.jpg

Groetjes Michaela

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

Re: Sweet sixteen in roze, wit en grijs

Inderdaad niks van te zien.  :)
Ik vind hem erg leuk en super strak. Heel mooi

3

mooi gemaakt :thumb:  welke kleur roze heb je gebruikt?ik heb ook een sweet sixteentaart gemaakt en ik heb electric pink gebruik.
gr

4

miep75 schreef:

mooi gemaakt :thumb:  welke kleur roze heb je gebruikt?ik heb ook een sweet sixteentaart gemaakt en ik heb electric pink gebruik.
gr

Hoi Miep, die wou ik ook eerst gebruiken, maar heb gekozen voor de rose van Wilton. Vind jouw taart ook erg mooi. Ik vond het wel moeilijk, want de opdrachtgever was erg vaag over hoe of wat. Rose moest het zijn en verder moest ik het zelf maar weten. Ik kon heel het meisje niet en dus best lastig.

Groetjes Michaela

Groetjes, Michaela.

5

prachtige strakke taart! En de parels, daar zie je op de foto in ieder geval niets van.

Kijk eens in mijn winkel in Oosterhout
of bezoek de webshop: www.jouwcakeshop.nl

6

Helemaal top!! Klasse hoor

7

Hoe krijg je dat zo strak? Ik heb toch vaak bobbeltjes etc.. ben er nog steeds niet achter hoe jullie die taarten zo mooi glad krijgen... :s

8

leuke taart

9

Jootje3 schreef:

Hoe krijg je dat zo strak? Ik heb toch vaak bobbeltjes etc.. ben er nog steeds niet achter hoe jullie die taarten zo mooi glad krijgen... :s

Het belangrijkste is het goed afsmeren, hard laten worden in de koelkast, met warm mes glad strijken en bij deze taart heb ik gemerkt dat je om de taart mooi strak te krijgen je marsepein of fondant niet te dun uitrollen.

Kijk eens bij de how-to's naar de how-to van Lori, hier heb ik heel veel aan gehad.

Groetjes Michaela

Groetjes, Michaela.

10

ga ik doen, bedankt voor de tip!

11

Kijk eens bij de how-to's naar de how-to van Lori, hier heb ik heel veel aan gehad.

Misschien wel heel dom, maar hoe vind ik die How to van Lori?? Ik zou die nl. ook wel heel graag eens willen lezen.
Als ik de How-to's laad krijg ik alleen die van Ria, moet je daartussen dan die van Lori zoeken??
Ik hoop nog iets te horen.
Jelly

12

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=169809

Alsjeblieft, hij was te vinden bij het kopje: sjablonen enz.

Groetjes Michaela

Groetjes, Michaela.

13

MamavanThom schreef:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=169809

Alsjeblieft, hij was te vinden bij het kopje: sjablonen enz.

Groetjes Michaela

Wow, ja dat is 'em. Geweldig om te lezen. Als ik weer een taart ga maken ga ik eerst maar eens dit nog eens lezen. Misschiern dat het me dan lukt, om ook een scherpe rand te krijgen en vooral mooi strak!!

Dank je wel Lori en Michaela