1

Onderwerp: The mat pro, waar te koop?

Hoi allemaal!

Ik zag vandaag op youtube dat er weer een nieuwere versie van the mat beschikbaar is.. Ik weet niet of dit al lang zo is...
Deze heeft ook  nog belijning erop, zodat je meteen ziet hoever je uit kunt rollen.. Heeft iemandeen idee of deze al in Nederland te koop is? En zo ja, waar?  :D

Groetjes!

Re: The mat pro, waar te koop?

Die mat die jij bedoeld is volgens mij niet in NL te koop. Zelf heb ik een mat zonder de letters en cijfers en dat werk voor mij ook prima.

Het enige dat blijft is de verandering

Re: The mat pro, waar te koop?

Die mat die jij bedoeld is volgens mij niet in NL te koop. Zelf heb ik een mat zonder de letters en cijfers en dat werk voor mij ook prima.

Het enige dat blijft is de verandering

Re: The mat pro, waar te koop?

Suukermeisje schreef:

Die mat die jij bedoeld is volgens mij niet in NL te koop. Zelf heb ik een mat zonder de letters en cijfers en dat werk voor mij ook prima.

Dat idee had ik al ja haha. Maar welke maat heb jij? Want dat is ook nog een moeilijke keuze..

5

Re: The mat pro, waar te koop?

http://www.foodkitchen.nl/nl/products/1 … tbekleding

is het deze niet?

Re: The mat pro, waar te koop?

Ja klopt! Alleen ik dacht dat je hem op die site niet kon bestellen?

7

Re: The mat pro, waar te koop?

nou deze dan hier kan je hem wel bestellen volgens mij :D

jouwtaartshop.nl/the-mat.html?gclid=CMi1mLjD3LYCFUzHtAodSxAA7A

8

Re: The mat pro, waar te koop?

oh maar die is zonder belijning geloof ik

Re: The mat pro, waar te koop?

Dat is idd een mat maar zonder belijning idd! Maar heel erg bedankt voor het zoeken!

10

Re: The mat pro, waar te koop?

Bij taartwinkeltje.nl heb ik the mat gekocht, plusminus 58 bij 58 cm zodat hij op je aanrecht past en met belijning! Dus ja, hij is te koop in NL.

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

Re: The mat pro, waar te koop?

Siska1974 schreef:

Bij taartwinkeltje.nl heb ik the mat gekocht, plusminus 58 bij 58 cm zodat hij op je aanrecht past en met belijning! Dus ja, hij is te koop in NL.

Die heb ik ook gezien! Alleen dat is niet de grootste maat.. maar misschien is die maat ook wel groot genoeg?

12

Re: The mat pro, waar te koop?

Die is groot genoeg voor taarten tot een diameter van 30 cm, dus aan jou om te beslissen of dat groot genoeg is..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Re: The mat pro, waar te koop?

Bommeltje schreef:

Die is groot genoeg voor taarten tot een diameter van 30 cm, dus aan jou om te beslissen of dat groot genoeg is..

Ja ik snap het.. Maar dan wordt het de keuze tussen die met belijning of een grote zonder belijning.. Moeilijk!

14

Re: The mat pro, waar te koop?

ehh zelf belijning op de grote aanbrengen met watervaste stift )aan de buitenkant dan natuurlijk :D

Re: The mat pro, waar te koop?

Tijnek schreef:

ehh zelf belijning op de grote aanbrengen met watervaste stift )aan de buitenkant dan natuurlijk :D

Dat is ook een idee!

16

Re: The mat pro, waar te koop?

lijkt mij niet echt voedselveilig  :/ watervast is watervast, maar niet slijtvast..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Re: The mat pro, waar te koop?

Bommeltje schreef:

lijkt mij niet echt voedselveilig  :/ watervast is watervast, maar niet slijtvast..

Daar zitook weer iets in.. Ik moet geoon kiezen haha en dat komt vast wel goed!

Re: The mat pro, waar te koop?

Heb jij ook een mat Bommeltje?

19

Re: The mat pro, waar te koop?

als je het aan de kant doet waar je je fondant/marsepein dus niet oplegt dan kan het toch geen kwaad?

Re: The mat pro, waar te koop?

Ik wilde jullie nog even laten weten dat the mat pro, dus de mat met blijning en de maten 76,20 x 76,20, wel te krijgen is bij taartwinkeltje!

21

Re: The mat pro, waar te koop?

Op de site van foodkitchen staat wel een hele lijst met verkoopadressen, misschien 1 bij jou in de buurt waar je hem kunt kopen of bestellen

22

Re: The mat pro, waar te koop?

ik heb zo een matje 1 meter op 1 meter gewoon uit de turkse winkel is makkelijk om op te rollen het kleeft niet

23

Re: The mat pro, waar te koop?

Ik heb nog de echte The Mat staan hier, de grootste maat, die mag je van me over nemen voor € 20,00 als je wilt. Heb hem 2 keer gebruikt en werk toch liever zonder the Mat.

Ik hoor wel of je interesse hebt.


Ik weet niet of ik dit berichje hier mag plaatsen? Anders hoor ik het wel.

Groet, Paulien