1

Onderwerp: Kruid cake

http://www.dutchtaste.com/images/bp016.jpg

Ik heb al een hele tijd een pak voor kruid cake liggen, maar ik heb geen flauw idee wat het nu is en waarvoor ik hetzou bakken

weet iemand wat kruid cake is?

is dat een soort ontbijtkoek? of toch meer een lekkernij als cake?

Re: Kruid cake

Snel bakken en opeten!!! :P
Die is zohoo lekker...

3

Volgens mij is het idd een soort van ontbijtkoek. Correct me if I'm wrong.

En ik meld je even, want je staat verkeerd.
Je wordt dan vanzelf verhuisd.

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

4

Ik zat met kruidkoek in me hoofd(had nog niet naar het plaatje gekeken :grr:  )  :lol:
Ik heb werkelijk geen idee, maar volgens mij is het iets anders dan ontbijtkoek!

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

5

Gewoon gaan bakken...en laat je zelf verassen.... :Y

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

6

[MOVE] --> Bakken & Vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

haha nou ik wil dus voor mn mama wat lekkers bakken op Moederdag, dus zit nu al even te kijken wat.. zes heleamaal weg van cake
dus vandaar dat ik dacht miss dit..
maar als t lijkt op ontbijtkoekdan word dat em niet

ik heb deze van homemade overigens
http://bakken-in-stappen.nl/wp-content/uploads/2012/04/glow_e85f7fe4c04a44afd2c436a87fbc5b8e.png

het lijkt niet erg op ontbijtkoek, niemand die het welis gemaakt heeft?

8 Laatst bewerkt door omakneeltje (01-05-2013 07:28)

is geen ontbijtkoek, maar, zoals de naam al aangeeft: kruidkoek :)

er staat wellicht wel op het pak wélke kruiden erin zitten, wellicht koekkruiden,zoals kaneel, nootmuskaat, kardemom? etc.

is goed te eten hoor, en doordat er geen boter in gaat, ´beter voor de lijn´ :D  :D

9

Houdt een beetje het midden tussen ontbijtkoek, en cake. Ik ben er zelf niet zo dol op, maar er zijn massa's mensen die het heerlijk vinden. Heb deze wel eens gehad, maar ik mis persoonlijk de heerlijke zachte struktuur die cake heeft.  Deze is wat steviger, en wat taai. Komt misschien omdat er geen boter in zit?

10

Ik vind het heerlijk. Gebruik zelf het pak van homemade. Inderdaad kruidige smaak en zit tussen cake en ontbijtkoek in.
Zelf doe ik er regelmatig een zakje studentenhaver door. Ik laat de noten heel, maar die zijn natuurlijk ook in kleinere stukken te snijden.
Mmmm..