1

Onderwerp: Workshopresultaat The Rose

Van de week deze workshop gevolgd was erg leerzaam en leuk. Snel thuis aan het knutselen geslagen en met deze als resultaat. Over deze ben ik erg tevreden :Y . Van de week proberen of ik hem ook in het klein kan maken :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6VROITWW-D.jpg

Bedankt voor het kijken :Y

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

2

Re: Workshopresultaat The Rose

Mooi!!

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

3

Prachtig,ik was er ook die avond,maar hoe doe jij dat met het kleurverloop, ik heb dat niet opgeschreven dacht dat we nog een werkbeschrijving kregen en weet ook het gewicht van de gumpaste om te beginnen niet.
Ik heb hem laten vallen met het uit halen van het draadje  :( paar stukken eraf ,dus wil wel er graag nog een maken.

4

hp schreef:

Prachtig,ik was er ook die avond,maar hoe doe jij dat met het kleurverloop, ik heb dat niet opgeschreven dacht dat we nog een werkbeschrijving kregen en weet ook het gewicht van de gumpaste om te beginnen niet.
Ik heb hem laten vallen met het uit halen van het draadje  :( paar stukken eraf ,dus wil wel er graag nog een maken.

als ik thuis ben dan mail ik je eventjes goed?

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

5

wowww heel mooi!! :thumb:

6

Prachtig!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

7

Oke, fijn

8

Die is mooi!  :thumb:

9

Prachtig!!! :thumb:

Jaaaaa! Moooooooiiiiii  :D

11

Mooi !!

12

ja! Hij is mooi!

Leontine heeft al jullie mail adressen, en die stuurt je nog een beknopte omschrijving

Zo als gemeld tijdens de workshop staan daar geen gewichten in, daar hebben we tijdens de workshop ook niet mee gewerkt  ;)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!