1

Onderwerp: Koninklijke Sweet table

Naar aanleiding van de award 'Leukste winkel van Almere' en 'Leukste winkel van Flevoland' organiseerden wij vandaag voor iedereen die maar wilde een koninklijke high tea, .... al was het door de aanwezigheid van zoveel zoets wel meer een Sweet table :)

In totaal zijn er 100 mini cc's, 35 Oreo pops, 2 cakes, 100 stukjes milionaire shortbread, 40 aardbeien, 80 koekjes met Royal Icing, 36 sandwiches, 2 kannen koffie, 2 kannen thee en 10 liter sinaasappel limonade verorberd  .. Het was een groot succes wat wij zeker vaker gaan doen! (In mijn brein ontspruiten al weer nieuwe ideeen  :lol: )

http://img153.imageshack.us/img153/8165/koninklijkgenietensweet.jpg

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

2

Re: Koninklijke Sweet table

Ziet er fantastisch uit en blij om te horen dat het een groot succes was   :thumb: .

Groetjes Michaela

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

3 Laatst bewerkt door marijetje (29-04-2013 09:09)

Ziet er echt super uit! :thumb:  :thumb:  :thumb:  Jullie hebben vast een leuke dag gehad zo! Ik ook want ik heb een roos zitten knutselen dat was de tweede dit weekend maar wel de eerste waarbij ik niet de verkeerde kant opging :D

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

4

Wat zal dat een werk geweest zijn, ziet er gezellig uit!
En nog van harte!!!!! :thumb:

5

Wat super gaaf!!!! leuk dat het zo'n succes was!

Groetjes Yvon

6

Ziet er allemaal heel mooi uit......... :thumb:

7

Ziet er heel mooi uit, jammer dat de foto's wat aan de donkere kant zijn. Misschien volgende keer tegenlicht gebruiken,of invulflits. Of met je rug naar het raam toe staan als dat mogelijk is. Dan kunnen we al dat lekkers nog beter bewonderen.

8

Waarom zit je nou zo ver weg.... :s
Klinkt allemaal net zo heerlijk als dat het er uit ziet!!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

9

anja66 schreef:

Ziet er heel mooi uit, jammer dat de foto's wat aan de donkere kant zijn. Misschien volgende keer tegenlicht gebruiken,of invulflits. Of met je rug naar het raam toe staan als dat mogelijk is. Dan kunnen we al dat lekkers nog beter bewonderen.

Gemaakt met de telefoon, en met je rug tegen het raam hangend in de etalage lukt echt niet hoor ;) In de winkel hebben we maar van 1 kant licht.. en dan even vlot met je phone een foto maken is idd niet zo professioneel  :9  Maar voor een vlotte teaser op facebook werkt dat nu eenmaal zo  ;)

Maar.. speciaal voor jou heb ik er even wat mee gespeeld..

https://imageshack.us/scaled/large/39/koninklijkgenietensweet.jpg

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

10

Miss Pebble schreef:

Waarom zit je nou zo ver weg.... :s
Klinkt allemaal net zo heerlijk als dat het er uit ziet!!!

jaaaaaa waarom ga jij dan ook helemaal in het zuiden wonen!  :lol:

11

Ziet er super en lekker uit!!

12

En mag ik vragen wat milionare shortbread is? Klinkt wel lekker

13

Dat ziet er heerlijk en feestelijk uit! :thumb:  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

14

Millionaire shortbread:

http://www.funcakes.nl/millionaire-shortbread

15

Ooh ziet er idd erg lekker uit!! Bedankt!

16 Laatst bewerkt door anja66 (30-04-2013 21:05)

Bommeltje schreef:
anja66 schreef:

Gemaakt met de telefoon, en met je rug tegen het raam hangend in de etalage lukt echt niet hoor ;) In de winkel hebben we maar van 1 kant licht.. en dan even vlot met je phone een foto maken is idd niet zo professioneel  :9  Maar voor een vlotte teaser op facebook werkt dat nu eenmaal zo  ;)

Maar.. speciaal voor jou heb ik er even wat mee gespeeld..

Ja, ziet er stukken beter uit. Krijg je ontzettende trek van. Maar ik begrijp dat het niet altijd mogelijk is om een goede foto te maken. Het valt mij altijd alleen op, dat zo veel mensen niet weten dat je het beste met je rug naar het raam kunt staan om een foto te maken. Maar je hebt gelijk met je rug tegen het raam in de etalage gaat echt niet lukken.

https://imageshack.us/scaled/large/39/koninklijkgenietensweet.jpg

17

Ziet er goed uit, maar het duizelt me al bij het lezen van de hoeveelheden.. Super dat je het voor elkaar gekregen hebt!

.. Want taart kan altijd!!

18

@ anja, ik weet heel goed hoe je een goede foto kunt maken hoor  ;)  Kijk maar eens bij het recept van de millionaire shortbread .. dat is mijn foto..  ;)

Helaas kan ik in sommige omstandigheden niet anders..

Lejow, het was veel.. maar de millionaire shortbread is in 1 x gebakken, in een grote bakplaat, daarna in kleine stukjes van 2x2 cm gesneden. In onze oven kunnen we met 2 bakplaten boven elkaar 48 mini cc in 1 x bakken, ... En mijn Lief heeft heel hard mee gewerkt. Het was de bedoeling dat mensen van veel dingen een klein beetje konden proeven.. en niet na 1 cupcake al vol zouden zitten :)

Op een avond voor de high tea heb ik samen met 1 van mijn meiden uit de winkel, een klant en Lief ook nog alle oreo pops gemaakt, en de koekjes gedecoreerd.. met z'n 4-en gaat dat snel, en heb je een avond lol :)