1

Onderwerp: [gevraagd] cake board/drum 45 cm rond

Ik ben op zoek naar een cake board/drum van minimaal 45 cm rond, die ik kan bekleden met fondant.
Heeft iemand enig idee waar ik deze zou kunnen vinden/bestellen??
(ik zoek me rot....)
Alvast enorm bedankt.

Groeten Sandra

I may not be perfect, but i'm always me

2

Re: [gevraagd] cake board/drum 45 cm rond

Een MDF plaat op maat laten zagen, met bloemenfolie bekleden, en daarna met fondant?

Succes!

3

bouwhuis heeft een zilveren drum van 45,5cm, zag ik zojuist

Zoek je een printje? Pb mij gerust.

4

annick67 schreef:

Een MDF plaat op maat laten zagen, met bloemenfolie bekleden, en daarna met fondant?

Succes!

Ja, alleen hij moet rond zijn en dat zaagt zo lastig.....
Wordt niet echt mooi.

Zonneschijn dank je wel, ik ga even bij bouwhuis kijken!

5

Ik maak ze zelf heb een ronde bord/plateau daarmee maak ik een mooi ronde omlijning op een stevig karton knip of snij met stanley eruit enndie kaft ik met mooi kleur enndaar over heen weer selofaan papier.
Ben blij met dit methode want boards kosten ook wat tegenwoordig. Ennhet word super stevig . Hoop dat je er wat aannhebt. Gr Liya

6

Ik heb het zien liggen bij Voorjetaart en ook in andere formaten.

7

Tiesrani schreef:

Dank je, ik ga daar ook even kijken..

Liya: het is voor een bruidstaart en dan wil ik het onrbord mee bekleden en zo strak mogelijk.
Als je een rond plateau gaat bekleden met papier, wordt het niet mooi strak bij de rand. (bij mij niet iig! ;) )
Vandaar dat ik deze keer liever een originele heb.
Maar dank je wel voor jouw oplossing.

8

nagelsan schreef:
Tiesrani schreef:

Dank je, ik ga daar ook even kijken..

Liya: het is voor een bruidstaart en dan wil ik het onrbord mee bekleden en zo strak mogelijk.
Als je een rond plateau gaat bekleden met papier, wordt het niet mooi strak bij de rand. (bij mij niet iig! ;) )
Vandaar dat ik deze keer liever een originele heb.
Maar dank je wel voor jouw oplossing.

Die van mij worden idd erg strak en.mooi. maar voor een bruidstaart zou ik ook een orginele kopen hoor. Succces.

9

Ja, bij mij lukt dat inderdaad met het bekleden met papier nog niet.....vandaar.

Ik heb gekeken bij voorjetaart, maar kon het in die rubriek niet vinden, die opende even niet.
Dus heb ze gemaild, maar de grootste is volgens hun 40 cm rond....

Het wordt dus bouwhuis bestellen, maar dan even kijken wat ik nog meer nodig heb.....
Zo zonde anders van de verzendkosten haha.

10

Misschien kan je de Waard aan de Nieuwe Binnenweg bellen, zij hebben ook veel spullen liggen.
Of planet maar die zijn prijzig, ben je hetzelfde kwijt als je het per post besteld.

11

Heb ff gekeken waar ik mijn spullen haal maar 40 is bij de ronde en ook de vierkante de grootste maat :nooo , helaas, maar misschien ergens anders, suc6 :thumb:

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! grtz Mariëlle

12

Ellen Creative's heeft ze.
Trend decor & toys heeft 43 en 50cm op hun site staan (rubriek nr 23 , 2e pagina, zij noemen het alleen cakeboard van 13 mm).

Groet, Jolanda

13

Jol321 schreef:

Ellen Creative's heeft ze.
Trend decor & toys heeft 43 en 50cm op hun site staan (rubriek nr 23 , 2e pagina, zij noemen het alleen cakeboard van 13 mm).

Dank je, ga ik daar ook nog even kijken.
Ik kan het evt combineren met wat andere spulletjes om te bestellen (voor een vriendin en mezelf) maar ze hebben bij bouwhuis niet alles wat ik nodig heb, dus even snuffelen dus bij bovenstaanden, misschien kan ik alles dan in 1 keer bestellen.

Tnx

14

Vragen over "waar koop ik?" horen niet in V&A maar mogen [MOVE] '> taartdecoratie algemeen