Onderwerp: Jamie Lidell, Pokeren, Panter..gevarieerde parade!
Toen ik, na mijn zwangerschapsverlof, weer begon met werken (fulltime), besloot ik om wat minder taartjes te gaan maken.
Hmmm...dat wil niet echt lukken. Nee zeggen is niet mijn sterkste punt zie ik wel. Na de zomervakantie ga ik gelukkig een stuk minder werken, dat zal wel schelen
.
Hier mijn taarten van Maart en April. (Andere taarten staan in Stapeltaartentopic en bij Klein&Fijn).
Panterprinttaart met gouden strik. Gevuld met Mokkacrème en Slagroommousse.

Taart voor een kapitein die erg van pokeren houdt. Gevuld met Marsmousse, Slagroom en Frambozenjam.

In deze taart moest ik verschillende dingen terug laten komen. Heb erg nagedacht hoe ik dat toch ging doen, uiteindelijk dit er van gemaakt. Erg tevreden klant! Gevuld met Tiramisuvulling en kersenjam.

Deze taart werd besteld door de man van de jarige. In de mail werd de afbeelding meegestuurd. Wilde dit zelf puzzelen, maar er zit zoveel diepte in, dat dit gewoon het effect eraf haalde. Gelukkig mocht een printje ook. Gevuld met Aftereightvulling en frambozenjam.

Verjaardagstaart voor een meisje dat 10 werd. Ik mocht voor haar ook nog een taart met Sugarveil maken, deze staat in de andere parade. Gevuld met frambozencrème.
En een kraamcadeau voor een collega.
Bedankt voor het kijken! Hoop dat jullie het wat vinden 
Misschien dat je ook nog een kijkje wil nemen bij mijn stapeltjes? http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=223058
én dochter - 21 januari 2014
.