1 Laatst bewerkt door angelavvp (28-04-2013 09:56)

Onderwerp: ik ben nieuw angelavvp

Yes gelukt! Bedankt Marianne voor je hulp! :)

Ik ben Angela ik woon in Assendelft (noord-holland) moeder van 2 geweldige kids (meisje van 4 en een knul van 1) en ben een hobby bakster. Sinds ruim een jaar maak ik taarten en sinds een paar maanden maak ik ze wat vaker en mooier  :o  voor mijn beginneling normen  ;)
Ik voeg me graag toe aan het forum om gezellig met.jullie mee te babbelen!

Voor vragen weten jullie mij te vinden...  ;)  ik ga nog ff uitvogelen hoe alles werkt hier. Willen jullie alvast wat van mijn creaties zien dan kan dat eventueel ook op mijn fb pagina angela's taarten en cupcakes... ik zal hopelijk snel door hebben hoe  dat hier kan...

Groetjes en tosso!

Pluk de dag! fb pagina Angela's taarten en cupcakes. www.facebook.com/AngelasTaartenEnCupcakes

2

Re: ik ben nieuw angelavvp

Welkom Angela....
het is een gezellig forum, waar je veel kunt vinden, en als je het niet kunt vinden, plaats je gerust een vraag....

Laat je ook wat van jouw bakcreaties zien in de parades? Leuk!

xx Bianca

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

3

Re: ik ben nieuw angelavvp

Bedankt voor je reactie bianca! Erg leuk!
Ja ik lees al een tijdje mee, en zag idd hoe leuk en gezellig het is hier! En ik zie zulke geweldig mooie creacties voorbij komen .. geweldig! :thumb:

(Had mijn tekst nog iets aangepast) ik ga mijn best doen om snel wat creaties te laten zien...

Liefs angela

Pluk de dag! fb pagina Angela's taarten en cupcakes. www.facebook.com/AngelasTaartenEnCupcakes