Onderwerp: Beetje een drukke week.

De hele week gewerkt, vandaag op vakantie maar ook 3 taarten. (de stapel staat in de juiste rubriek)

De eerste is voor mijn opa die alweer 81 is. Hij heeft jaren een eigen boerderij gehad. (de koe met 6 tepels is een grapje om te kijken of hij nog een beetje bij de tijd is ;) )
Hij is gevuld met cantuccinnicrème en kersenconfiture. Afgesmeerd met karamelcreme.

http://paulasbakery.webklik.nl/user_files/2012_06/399244/photos/3c51564f08b6c0923286cd959b0d0624.jpg

Tweede is een complete Hello Kitty. Niet mijn voorkeur maar was het verzoek. Herken je hem, nog bedankt!

Gevuld met bokkepootjescreme en aardbeienjam.
http://paulasbakery.webklik.nl/user_files/2012_06/399244/photos/bdb3cfa981718a0e7ca26c48e767c915.jpg

En de laatste is een taart voor mijn teamgenootje. die is in februari bevallen van een dochtertje en nu gingen we met het team op kraambezoek.

Gevuld met cantuccinicreme en kersenconfiture.

http://paulasbakery.webklik.nl/user_files/2012_06/399244/photos/9b422aa2278d4f4d99f4c1eebc88113e.jpg

Bedankt voor het kijken en de inspiratie!

(ik ga nu snel naar schiphol om te kunnen genieten van mijn vakantie:D)

2

Re: Beetje een drukke week.

Oh, die onderste taart is leuk! Is die bovenkant op een karton gemaakt of gewoon op de taart zelf?
Dat bedje, heb je dat zelf gemaakt? Echt super leuk hoor!

Fijne vakantie!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

3 prachtige taarten, maar die kraamtaart, echt helemaal top!
Geniet van een heerlijke vakantie! Veel plezier!

4

o leuke taarten, vooral jaja die kraamtaart  ;)

Taart Smakelijk is de naam

5

inderdaad die kraamtaart is prachtig, maar vind de andere 2 ook heel mooi

Ziet er goed uit Paula! De kraamtaart is inderdaad ook mijn favoriet.
Fijne vakantie!

7

Tsjonge, jij hebt het wel druk gehad zeg!
Ik vind vooral je laatste taartje erg leuk.

Geniet van je vakantie!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

8

Leuk! Dat ledikantje helemaal top! Bedankt voor se inspiratie!

Pluk de dag! fb pagina Angela's taarten en cupcakes. www.facebook.com/AngelasTaartenEnCupcakes

9

Alle drie heel mooie taarten, maar net als de rest vind ik de kraamtaart het toppertje.......... :thumb:

10

Zien er goed uit!
Hoe maak je de cantuccinicreme?

Groetjes Marielle!
Altijd bezig met eten ;)

11

super leuk geworden!
fijne vakantie!

gr.claudia

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

Tigrasas schreef:

Oh, die onderste taart is leuk! Is die bovenkant op een karton gemaakt of gewoon op de taart zelf?
Dat bedje, heb je dat zelf gemaakt? Echt super leuk hoor!

Fijne vakantie!

Dank je wel :)
De bovenkant is inderdaad op een cakeboard gemaakt zodat hij bewaard kan blijven.
Het bedje heb ik zelf gemaakt en eerst uitgetekend. Was even nadenken, maar eigenlijk heel simpel.

@Anja961, Josje78, Tijnek, mieperdepiep, Liene, angelavvp, Moodswing & Spidygirl; Thanx

Lelle23 schreef:

Zien er goed uit!

Ik maak eerst botercreme op basis van merenque (staat hier links ergens bij recepten geloof ik). Daarna plet ik de cantuccinikoekjes met een deegroller. (heb wel een keukenmachine, maar bij deze koekjes gaat dit beter). Door 1 portie creme heb ik geloof ik twee zakken koekjes gedaan en daarbij nog wat extra amandelmeel voor extra smaak.

13

Paula_Wiertsema schreef:

Ik maak eerst botercreme op basis van merenque (staat hier links ergens bij recepten geloof ik). Daarna plet ik de cantuccinikoekjes met een deegroller. (heb wel een keukenmachine, maar bij deze koekjes gaat dit beter). Door 1 portie creme heb ik geloof ik twee zakken koekjes gedaan en daarbij nog wat extra amandelmeel voor extra smaak.

Klinkt heerlijk, die ga ik onthouden.