1

Onderwerp: Koninlijke cakepops

Voor de klas van mijn zoontje gemaakt. In totaal 30 stuks.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DPL3HQV4.jpg

2

Re: Koninlijke cakepops

Leuk!! En volgens mij ook super strak gedipt ook!

.. Want taart kan altijd!!

3

Lejow schreef:

Leuk!! En volgens mij ook super strak gedipt ook!

Dank je wel.

Ik dip altijd in een smal hoog glas, waar net een cakepop inpast. Je hebt dan ook niet zoveel candymelts nodig om de cakepop koppie onder te laten gaan.

En ik heb een ander merk candymelts dan die van Wilton, dat scheelt ook een berg. Het zijn geribbelde candymelts. Ik weet alleen niet van wel merk. Ze zitten in een bruin zakje.

4

Ik vind ze ook mooi en strak.. heb net een cake-pop vorm gekregen, ga ik gauw uit proberen....

5

Esthervv schreef:

Ik vind ze ook mooi en strak.. heb net een cake-pop vorm gekregen, ga ik gauw uit proberen....

Ik heb ze gebakken met de cakepop maker. Ik doe er met de spuitzak cupcake beslag in en schrap eventuele randjes met een aardappelschilmesje af. Zo worden de bolletjes al heel strak.

6

Leuke cakepops!
Misschien een dom vraagje maar hoe houd je de chocolade dan gesmolten als je het in een glaasje doet?
Of blijft het vloeibaar genoeg?

7

Monique M schreef:

Leuke cakepops!
Misschien een dom vraagje maar hoe houd je de chocolade dan gesmolten als je het in een glaasje doet?

Ik gebruik de ribbel glazen het welbekende geel/blauwe merk. Doe de candymelts erin en dan telkens 30 sec in de magnetron en goed roeren. Is het dun genoeg dat stamp ik een aantal keer op het aanrecht, dan komen de bellen omhoog en die prik ik dan door met een roerstaafje.
Het blijft lang genoeg vloeibaar en anders weer even de magnetron in.

Geinig en inderdaad opvallend strak gedipt! :)

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

9

Rukahovi schreef:
Monique M schreef:

Leuke cakepops!

Ik gebruik de ribbel glazen het welbekende geel/blauwe merk. Doe de candymelts erin en dan telkens 30 sec in de magnetron en goed roeren. Is het dun genoeg dat stamp ik een aantal keer op het aanrecht, dan komen de bellen omhoog en die prik ik dan door met een roerstaafje.
Het blijft lang genoeg vloeibaar en anders weer even de magnetron in.

Ah, helemaal duidelijk! Ga het de eerstvolgende keer eens op deze manier doen ;-)

10

Erg leuk, en inderdaad strak gedipt!

.. Want taart kan altijd!!