Onderwerp: Baby Willem en Maxima
Baby koningspaar, gemaakt tijdens een workshop bij Wendy Schlagwein. Niet echt mijn ding, zo'n workshop. Maar ben wel trots op het resultaat.
Een reactie vind ik altijd leuk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Baby Willem en Maxima
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Baby koningspaar, gemaakt tijdens een workshop bij Wendy Schlagwein. Niet echt mijn ding, zo'n workshop. Maar ben wel trots op het resultaat.
Een reactie vind ik altijd leuk!
Ik vind het een geweldig paartje! koningspaar wel te verstaan
Mooie details (toch weer net andere mantel, kroon voor de ogen van Willem, en Maxima die er om moet lachen)
ik zie er alleen echt geen baby's in....
vind ze geweldig
Hoezo niet jou ding???
hij is mooi geworden hoor
de mijne zitten nog in de doos te wachten op de taart vanr 30 april
wat een schatjessss !! geweldig mooi gedaan
Heel gaaf!
Ik vind ze ook heel leuk....leuke details zoals de kroon voor de ogen van Willem....Ga je er nog een taartje bij maken met K(r)oningsdag?
Mogen wij ze nog niet zien? Ik ben niet nieuwsgierig
Ik vind ze ook heel leuk....leuke details zoals de kroon voor de ogen van Willem....Ga je er nog een taartje bij maken met K(r)oningsdag?
Bedankt allemaal . Ik was er nogal onzeker over, dus leuk om zoveel positieve reacties te krijgen.
@Bianca, ik had van tevoren al een taartje gebakken om dit paartje op te zetten, maar nu zitten de poppetjes vast aan de cakedrum, dus kan ik ze niet meer op de taart plaatsen. Dom he . Ze staan nu in de kamer naast de tv, kan ik er steeds naar kijken!
Ik vind het een geweldig paartje! koningspaar wel te verstaan
![]()
Mooie details (toch weer net andere mantel, kroon voor de ogen van Willem, en Maxima die er om moet lachen)
ik zie er alleen echt geen baby's in....
Bedankt voor je leuke reactie. Ik vind het ook geen baby's hoor. Dacht al dat het aan mij lag .
Superleuk gedaan!
Tieneke
Bianca1969 schreef:Ik vind ze ook heel leuk....leuke details zoals de kroon voor de ogen van Willem....Ga je er nog een taartje bij maken met K(r)oningsdag?
Bedankt allemaal
. Ik was er nogal onzeker over, dus leuk om zoveel positieve reacties te krijgen.
@Bianca, ik had van tevoren al een taartje gebakken om dit paartje op te zetten, maar nu zitten de poppetjes vast aan de cakedrum, dus kan ik ze niet meer op de taart plaatsen. Dom he. Ze staan nu in de kamer naast de tv, kan ik er steeds naar kijken!
Nou ja, da's enerzijds jammer, anderzijds staan ze op de kast ook gewoon te pronken zoals een goed koningspaar betaamd .....hoef je niet ook bang te zijn dat ze met het overplaatsen naar je taart kapot zouden gaan....
Hij is erg leuk, heb ze net weer uitgebreid zitten bekijken en nu viel me die gezelige rood-wit-blauw sprinkeltjes op de drum op...feestelijk...
Fijne k(r)oningsdag...en laat het taartje smaken.
miss schreef:hij is mooi geworden hoor
de mijne zitten nog in de doos te wachten op de taart vanr 30 aprilMogen wij ze nog niet zien? Ik ben niet nieuwsgierig
Vlgs mij heb ik die van jou gevonden...bij de thema-taarten...maar daar kan ik niet reageren, dus doe het ff hier: ik vind jouw versie van het koningspaar ook errug mooi geworden....
renata2 schreef:Bianca1969 schreef:Ik vind ze ook heel leuk....leuke details zoals de kroon voor de ogen van Willem....Ga je er nog een taartje bij maken met K(r)oningsdag?
Bedankt allemaal
. Ik was er nogal onzeker over, dus leuk om zoveel positieve reacties te krijgen.
@Bianca, ik had van tevoren al een taartje gebakken om dit paartje op te zetten, maar nu zitten de poppetjes vast aan de cakedrum, dus kan ik ze niet meer op de taart plaatsen. Dom he. Ze staan nu in de kamer naast de tv, kan ik er steeds naar kijken!
Nou ja, da's enerzijds jammer, anderzijds staan ze op de kast ook gewoon te pronken zoals een goed koningspaar betaamd
.....hoef je niet ook bang te zijn dat ze met het overplaatsen naar je taart kapot zouden gaan....
Hij is erg leuk, heb ze net weer uitgebreid zitten bekijken en nu viel me die gezelige rood-wit-blauw sprinkeltjes op de drum op...feestelijk...Fijne k(r)oningsdag...en laat het taartje smaken.
Nogmaals bedankt voor je complimenten. Ik ben echt eigenlijk geen boetseerwonder hoor, dus ik ben er erg blij mee. En jij ook een fijne Kroningsdag!
Thanks. Ik zag die van jou ook langskomen .
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Baby Willem en Maxima