1

Onderwerp: Meloenaroma gekocht bij de leukstetaartenshop, hoe doseer ik dat.

Hi all,

Ik heb in de shop meloen aroma gekocht, en wil dit gaan gebruiken in mijn bonbonvulling. Kam iemand hier vertellen wat de dosering hiervan is? Het is echt een heel klein flesje dus ik denk heel sterk. Ik heb al een vulling gemaakt, maar met een paar druppels proef ik het niet. Ik kan me niet voorstellen dat je een half of heel flesje moet gebruiken.....  :/

2

Re: Meloenaroma gekocht bij de leukstetaartenshop, hoe doseer ik dat.

ik heb geen idee hoeveel je ervan nodig hebt, maar ik zou zelf toch nog wat toevoegen en blijven proeven of het goed is.

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

3

Welk merk is het?

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

4

Zal morgen effe kijken wat het merk is, het is een heel klein flesje van 1,75 euro, gekocht bij de leukste taarten shop in almere iig....

5

Dat is van LorAnn. Je moet inderdaad heel weinig gebruiken. Als ik het in cupcakemix gebruik doe ik ca. 6 druppels (kwart theelepel).

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Het is idd van lorann. Ik heb wel 10 druppels gedaan op 130 gram chocolade en 150 ml slagroom, maar om nou te zeggen dat je het proeft... Heel lichtjes misschien. Nou ja, misschien is meloen met melchocolade niet de beste combi, had beter witte chocolade kunnen doen??