1

Onderwerp: roze, zwart en wit en graag panterprint!

Dat was wat een meisje uit mn klas graag wou :) En dit heb ik er van gemaakt!

Sorry voor de lelijke foto! Had een beetje haast! Iemand nog tips of opmerkingen? T verven was trouwens best nog een werkje..... Was er 2 uur mee bezig, met die paar vlekken  :rolleyes:  De roze vlekken had ik geverfd met kleurstof van americolor en bacardi en het  zwarte gedeelte is met wilton kleurstof en bacardi gedaan. De wilton kleurstof trok steeds weg en werd niet mooi egaal  :(

De vulling van de panterprint taart: Chocolade ganache met oreokoekjes en frambozenjam

de andere taart is gevuld met slagroom, bokkepootjes en aarbeienjam.

Okee nu dan eindelijk de taart :D

http://www.freebits.nl/images/709taart.jpg

facebook.com/caro.taartencupcakes

2

Re: roze, zwart en wit en graag panterprint!

Leuk hoor!

dankjewel  :)

facebook.com/caro.taartencupcakes

4

Hij is leuk geworden! Als ik al iets ga verven doe ik dat met een poeder (dust) aangemaakt met de rejuvinator (alcohol) Hij trekt dan niet weg, maar dit soort vlekken kun je ook 'makkelijker' maken door een roze 'worst' te rollen van marsepein (of fondant) en daar een zwarte rechthoekige plak over iets meer dan helft van de roze worst. Dan snijd je daar plakjes van en leg je die op een uitgerolde witte lap. Nog even met de rolstok eroverheen om het samen te laten smelten en klaar!

Groetjes Nathasja Tepper

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

Heel leuk hoor, daar zal dat meisje blij mee zijn!    :Y  :Y

Ik heb toevallig vorig weekend ook een luipaardprint gemaakt ongeveer op de manier die Nathasja net uitlegd en daarna nog even om de vlekken heen geverfd met Americolor en rejuvinator. :Y