1

Onderwerp: communie en mjam

Ik heb er niets mee maar eniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig om te maken de communietaart voor mijn lieve nichtje!Slapeloze nachten en in mijn nachtmerrie ben ik wel diversie keren met taart en al onderuit gegaan!De ergste nachtmerrie was dat mijn jongste van 3 de voetjes op gegeten had......helaas was dit niet in mijn slaap.Dus het tweede poppetje kreeg schoentjes aan en staat in plaats van zittend op de rand,tot grote spijt van zoonlief!!Eenmaal de taart overgebracht te hebben was het tot mijn schrik knetter heet binnen en je begrijpt ik zag de taart al zakken.Snel de kou naar binnen laten komen en hopen dat hij het uithield tot na de kerk.
En......gered,ik zat alleen met migraine op de bank :s
Mijn nichtje en de visite waren dol enthousiast en ze vonden hem nog heerlijk ook,missie geslaagd ;)
Vulling:aardbei.bc,aardbeijam
           bc met abrikozenjam
           bc met aardbeijam
Bovenste is dummie,staat te pronken onder een stolp bij mijn zus! :o
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VXFX8ICN.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7GVZNRXM.jpg
Klein verjaardagstaartje aantal dagen eerder,gejat uit de mjam. O-)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3E4PDPXD.jpg

2

Re: communie en mjam

Wat een leuke taarten. Ik vind ze allebei prachtig.Mooie  kleurencombinaties zeg. ik houd daar wel van.  :thumb:  :thumb:

3

Ze is prachtig, je communietaart. Wat een mooie kleuren en zo leuk met die vlakjes en combinatie van parels en bloemen. Maar je topper is het helemaal. Ontzettend mooi gedaan.

Tieneke

4

Wat een prachtige communietaart. Heel gave topper ook! :thumb:  :Y

Je uil is leuk! :)

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

5

Heel mooi gemaakt  :thumb:

Life can be so sweet!!

Geweldig!!!! zo'n communietaart wil ieder meisje denk ik wel!
:thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

7

Wat een schatjes alle twee

8

Hij is de ellende waard hoor, hij is schitterend! en de kleuren vind ik ook heel mooi. Daar hou ik wel van!

9

mooie taarten!

10

Mooie communie taart hoor!

En ik vind het heel leuk om de uil die ik voor Mjam heb gemaakt op deze manier eens terug te zien!!!  :Y

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

11

Geweldige taarten, vooral de communietaart. Klassiek in de communie-kleuren, prachtig geheel. Slim om nog een dummy erbovenop te gebruiken...hier kunnen ze nog lang van nagenieten...

:thumb:  :thumb:

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

12

Allemaal super bedankt voor de lieve berichtjes en maggie dank je voor de uil ook namens mijn nichtje :thumb:  :Y Ik vond hem super leuk om te maken!

13

echt super zeg ben er helmaal weg van

groetjes evrim