1 Laatst bewerkt door Yavahn (21-04-2013 11:22)

Onderwerp: Paniek!!! En een paardje op een taart(je)!

Allereerst de paardenstapel. Gevuld met meringue botercrème en melkchocolademousse...

http://i35.tinypic.com/iw1aoi.jpg

Dan de geboorte-stapel!
Deze taart heeft me letterlijk een paniekaanval opgeleverd! De mensen voor wie de taart is, lieten me donderdagavond (21.30u) weten dat ze de 3-laags stapel voor het kraamfeest zaterdagochtend om 11.00u nodig hadden. Paniek, want ik had nog geen rozen gemaakt, geen baby'tje, geen letter en geen cijfers, zelfs geen biscuits gebakken!!! Bij de vorige 2 liep ze 2 weken over tijd, dus (dom dom) ging ik er vanuit dat ik nog even de tijd had (ze was de 16e uitgerekend). Dit weekend wilde ik daar dus op mijn gemak aan beginnen... te laat dus! Donderdagnacht lag ik uitgeput om 1.00u in bed, waarna mijn jongste dochter (volgende week 4 jaar) om 2.00u besloot wakker te worden en wakker te blijven. Niet vervelend, maar ik hoorde haar wel zingen, lachen, met haar knuffels spelen... Toen kreeg ik weer de zenuwen of ik het allemaal wel zou redden, want ik moest ook nog 28 cakepops maken voor iemand anders... Die nacht uiteindelijk niet meer geslapen dus... Maar het is allemaal gelukt en de man die hem kwam halen, was uiterst tevreden!!! Hij bleef maar wauw en mooi roepen!

http://i37.tinypic.com/28sppi0.jpg

Bedankt voor het kijken/lezen!

2

Re: Paniek!!! En een paardje op een taart(je)!

Bwaaah inderdaad wat een paniek! Maar je hebt het super gedaan! En nu lekker bijkomen hoop ik?

3

Mooie taarten! En zie het maar zo..je hebt jezelf overtroffen ondanks de stress. Top  :thumb:

Life can be so sweet!!

4

Jeetje wat een paniek allemaal. Een lering uit getrokken denk ik. Heel mooi geworden in het geheel.

5

van stress niks te zien hoor, prachtige taart!  :thumb:

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...