1

Onderwerp: cc vullen, bekleden, invriezen

Hoi allemaal,

Zoals het nu lijkt ga ik ergens eind september bevallen van ons 2de kindje. Ik weet het, klinkt heel ver weg, maaaaaar ik hou dan ook van een goede voorbereiding, haha.

Ik wil heel graag cc gaan maken voor de kraamvisite als altijd maar beschuit met muisjes, alleen heb ik nu een paar vragen en kan het niet helemaal op het forum terug vinden. Er is een heel grote kans dat ik last van mijn bekken ga krijgen aangezien ik dit in de 1ste zwangerschap ook had, dus 2 weken voor de bevalling een lading cc maken, vullen en bekleden zie ik niet zitten.

Zelf zat ik te denken om begin augustus de cc al te gaan maken, inclusief vullen en bekleden. Ik wil ze dan gaan invriezen. Nu de vragen.

1. Kan ik ze zo lang van te voren maken en compleet invriezen?
2. Hoe kan ik ze dan het beste invriezen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen  :Y

Liefs,
Anja

2

Re: cc vullen, bekleden, invriezen

Ik vries voor eigen gebruik ook wel eens in omdat we er niet zoveel tegelijk eten, ik merk echter dat de cupcakes na een week of twee in de vriezer droog worden (in de winter droogt je huid ook uit door de kou), dus langer zou ik zeker niet doen
Ik vries ze direct na het bakken in, nog in de siliconen vorm en als ze bevroeren zijn doe ik ze over in een diepvriesdoos.Ik heb geen ervaring me invriezen van gevulde cupakes

Wel laten ontdooien in de siliconen vorm anders laten de papieren vormpjes los

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Re: cc vullen, bekleden, invriezen

Hoi Anja,

Ik vries cup cakes ook wel eens in voor eigen gebruik. Soms liggen ze er wel 4 weken in. Naar mijn idee smaken ze nog prima!

Succes!