Onderwerp: Roze éénhoorn taart

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Roze éénhoorn taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Leuk! Een echte meidentaart.
Waar heb je die letters mee gedaan?
Nog nooit gezien, ik vind ze wel heel leuk.
wow, wat strak gedaan om de eenhoorn heen! dat ziet er echt mooi uit!
Hoe heb je dat gedaan?
Leuk! Een echte meidentaart.
Nog nooit gezien, ik vind ze wel heel leuk.
Dank je wel.Die letters heb ik pas bij de xenos gekocht. een doorzichtig malletje.kleine en grote letters.kosten geen drol.
je moet het malletje wel even met crisco insmeren, dan de marsepein erin en dan heel even in de vriezer, anders krijg je ze er heel moeilijk uit.
wow, wat strak gedaan om de eenhoorn heen! dat ziet er echt mooi uit!
Hoe heb je dat gedaan?
Dank je voor het compliment.Heb ik met de sugarcraft gun gedaan, echt een super ding, kun je mooie lijntjes er omheen doen.Wel alleen marsepein gebruiken, want fondant word snel hard.
Katja1604 schreef:Leuk! Een echte meidentaart.
Nog nooit gezien, ik vind ze wel heel leuk.Dank je wel.Die letters heb ik pas bij de xenos gekocht. een doorzichtig malletje.kleine en grote letters.kosten geen drol.
je moet het malletje wel even met crisco insmeren, dan de marsepein erin en dan heel even in de vriezer, anders krijg je ze er heel moeilijk uit.
Die heb ik ook thuis. Heb bij de Bumbataart die ik gemaakt heb de letters gemaakt met twee kleuren. Geeft ook een leuk effect.
ddaan schreef:Katja1604 schreef:Leuk! Een echte meidentaart.
Nog nooit gezien, ik vind ze wel heel leuk.Dank je wel.Die letters heb ik pas bij de xenos gekocht. een doorzichtig malletje.kleine en grote letters.kosten geen drol.
je moet het malletje wel even met crisco insmeren, dan de marsepein erin en dan heel even in de vriezer, anders krijg je ze er heel moeilijk uit.Die heb ik ook thuis. Heb bij de Bumbataart die ik gemaakt heb de letters gemaakt met twee kleuren. Geeft ook een leuk effect.
Hé dat is ook een idee .ga ik ook eens proberen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Roze éénhoorn taart