1

Onderwerp: Eerste bruidsproeverij

Wat is het een leuk, maar vooral ook tijdrovend klusje... allemaal andere vullingen en decoraties.
Van de linkse zou ik wel eens een hele taart willen maken, maar ze hebben voor een heel andere decoratie gekozen (witte taart met rode hartjes).
Bij de presentatie had ik onderaan de bordjes nog kaartjes gezet met de vulling. Dat was wat moeilijker kiezen...

Helaas was het al donker, dus het licht in de foto's is niet zo best.
https://lh4.googleusercontent.com/-JZxbX-5h4AQ/UVbnLeQwWpI/AAAAAAAADP0/iMfGf06rtwU/s800/Proeverij%2520Thamara%2520en%2520Tom%2520I.JPG

Groetjes, Anouk

2

Re: Eerste bruidsproeverij

Ze zien er goed uit!! Wel typisch dat met zulke mooie taartjes er uiteindelijk een hele andere decoratie wordt gekozen :)

Misschien ook nog even aangeven welke vullingen je hebt gebruikt. Altijd leuke informatie :)

3

Leuk, ik vind vooral de rechtse erg leuk met die 2 kleuren.

4

Oh die zijn lief.

groetjes elfje elly

5

Ik vind ze ook ERG leuk.  :thumb:  :thumb:  :thumb:  Mag ik ze opslaan? Hoe doe je dat met twee van die kleuren? Is er ergens een howto van?

6

Ben ook erg benieuwd naar de vullingen (en wat ze gekozen hebben...)

7

ERg leuk...en heel leuk gepresenteert zo op die langwerpige onderborden met lintje erom.
Ik zou voor de rechts gaan, die vind ik persoonlijk errug mooi.

Ben ook wel benieuwd naar je vullingen en welke het bruidspaar gekozen heeft

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

8

Oeps, was even twee dagen uit de running, dus kon niet eerder antwoorden. Dank jullie wel voor de reacties!!  :)

Ze hadden bij het maken van de afspraak aangegeven dat ze nog niet echt een idee hadden over de decoratie/stijl van de taart maar dat ze mijn taart in Adoska stijl erg mooi vonden. Vandaar die rechtse en de kleuren combi + bloemen heb ik dan in de andere terug laten komen.
In de tijd voor de proeverij hadden ze inmiddels meer taarten op internet bekeken en hebben we die ideeën besproken.
Vind het nog wel lastig om een balans te vinden tussen de specifieke wensen van het bruidspaar en wat ik zelf mooi vind...  :think:

Ze gaan eind mei trouwen en dan zou het warm kunnen zijn, dus gekozen voor wat meer stabiele vullingen. En deze zijn:
- De linkse is bekleed met fondant en gevuld met champagnecreme met verse frambozen en gezeefde frambozenjam.
- De andere twee zijn bekleed met marsepein en de middelste is gevuld met bc + witte gesmolten chocolade met verse aardbeien en aardbeienjam.
- De rechtse is gevuld met cheesecakecreme met bastognekruimels en lemoncurd.
Deze laatste is niet specifiek een bruidstaartvulling volgens mij, maar die is het wel geworden. Ook echt een favoriet van mij...  :Y

Ik vind ze ook ERG leuk. Mag ik ze opslaan? Hoe doe je dat met twee van die kleuren? Is er ergens een howto van?

Dank je wel! Ik heb het taartje eerst met witte marsepein bekleed, dit al niet te dik. Daarna de roze marsepein heel dun uitgerold en over de helft gelegd. Dit werkt alleen als je de meer donkere kleur op de lichte kleur legt, anders schijnt het door.

Groetjes, Anouk

9

Ah! Duidelijk, dank je wel.