Onderwerp: lekker aan de roosjes
het leuke van rozen maken is dat je steeds anders kan maken
taartgroetjes Carla
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » lekker aan de roosjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
het leuke van rozen maken is dat je steeds anders kan maken
taartgroetjes Carla
Mooi! Hij staat ook prachtig tussen al dat blauw!
Wat kun jij dat toch goed
!!!!
Ik ga nog maar eens oefenen. Mijn moeder wordt binnenkort 90 jaar en houdt heel erg van bloemen en ....van mijn taarten
ik heb ze nodig voor een bruidstaart en ben op verschillende manieren aan het uitproberen
en lukt jouw echt wel
taartgroetjes Carla
Mooi!!
Ik zie die blauwe bloempjes overal in tuinen maar geen idee wat het is... weet jij het wel??
o meis die staan er al zo lang,ik ga het voor je opzoeken het zijn bolletjes die ik gewoon laat zitten,iets van bos anemoontjes ??,maar kom er op terug ;)nou ff de encyclopedie erbij gepakt,het is komt tie-----Scilla sibirica Taurica-----nou ik heb mijn bonuspunt voor vandaag wel weer binnen
maar ze komen ieder jaar terug en het zijn één van de eerste die opkomen-dus heb ik er lekker veel van staan,ben benieuwd of je kan vinden
taartgroetjes Carla
Volgens mij heb ik die bolletjes ook.... vorig jaar gekocht maar niet geplant Toch maar eens doen want ik vind ze echt superleuk!
Thanks voor het opzoeken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » lekker aan de roosjes