1

Onderwerp: maat uitsteker voor cupcake

Ik weet dat de meeste een uitstekerset hebben, ik niet helaas.
ik wil mijn cupcake decoratie eerder maken, welke maat uitsteker gebruiken jullie hiervoor? Ik twijfel tussen 6/7cm. Om de gehele cupcake te bedekken met marsepein

i just LOVE it!

2

Re: maat uitsteker voor cupcake

Ik gebruik wel eens een glas wat er op past.

3

Dat is afhankelijk van je papiertjes en je bakblik. Ik zou gewoon even een kleine batch cupcakes bakken. Meten is weten.

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

4

Jaa snap ik, maar geen ruimte om in te vriezen (vriezer vol :P ) nou ik heb een glas van 7 cm gevonden, dat maak ik.. Is t te groot dan kan ik er nog een kleiner rondje van maken. Ik heb een muffinblik van ah, House of Marie witte caisses, funcakes mix & maak ze plat

i just LOVE it!

5

ik denk dat elleoj bedoelde dat je er gewoon een paar maakt om uit te proberen...

dus niet alles om in te vriezen, maar gewoon een stuk of 6,
zodat je kunt meten hoe groot het rondje moet gaan worden,

de cc's kun je dan gewoon voor bij de koffie gebruiken oid

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

6

elleoj schreef:

Dat is afhankelijk van je papiertjes en je bakblik. Ik zou gewoon even een kleine batch cupcakes bakken. Meten is weten.

Mee eens. En iedere mix is anders, iedere oven is anders en je cupcakes kunnen iedere keer iets ander qua maat uitvallen, afhankelijk van de hoeveelheid die je in je caisses doet.

7

Jaa dat begreep ik idd maar had gister al taart & zondag cupcakes nodig vandaar dat ik dat niet wil doen hihi maar t komt goed! Ik maak alvast wat dingetjes & bekleed de cupcakes wel als ze gebakken zijn, alleen dat wordt opschieten :D

i just LOVE it!