Onderwerp: Woezel en Pip als piraten
een beetje geinspipikt (waarvoor mijn dank uiteraard) en een beetje van mijzelf.....
de onderste is gevuld met vlaaifruit kersen en hazelnoot mousse, de bovenste met aardbeien creme en banketbakkersroom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Woezel en Pip als piraten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
een beetje geinspipikt (waarvoor mijn dank uiteraard) en een beetje van mijzelf.....
de onderste is gevuld met vlaaifruit kersen en hazelnoot mousse, de bovenste met aardbeien creme en banketbakkersroom
Wat geweldig leuk zeg.
erg leuk!
Wat een mooie taart!
Schattig.
Deze vind ik heel erg gaaf!!!
Is het nou voor een deel toch een printje of gepuzzeld? is gewoon nieuwsgierigheid, want vind hem zowiezo gaaf!!!
Ja leuk blijft deze! Mooie taart!
Het bovenste deel is gedeeltelijk een printje, waarover heen heb ik donkerblauwe fondant gedaan voor de golven, dus het is niet gepuzzeld. Ik vond dat mooier overlopen i.v.m. het "diepzee leven" er onder. De bovenrand van de golven, de witte stukjes, heb ik geschilderd met dust vermengd met alcohol.
De taart was voor een jongetje dus ik wilde hem niet te meisjesachtig maken, vandaar de keuze voor de pratenversie
Gaaf gedaan, dat ziet er heel leuk uit zo.
Mooi gedaan!
Ik heb zelf geen kleine kinderen ( die van mij zijn 27, 24, 22 en 16) meer dus niet echtop de hoogte van actuele trends bij de kinderen, dan is het leuk om dit soort dingen te maken. Moet toch een beetje bijblijven voor het geval mijn oudste besluit om papa te gaan worden
Mooi, ben zelf niet zo dol op printjes omdat het naar mijn mening een beetje "makkelijk"is. Als het echter op een byznodere manier in de taart verwerkt is, zoals hier met de golven van fondant vind ik het juist wel weer heel erg mooi. Dan komt creativiteit en handwerk toch weer duidelijk naar boven.
Dank je wel!
Die is leuk
Heel errug leuk gedaan . Omdat ik niet kan boetseren werk ik ook vaak met printjes. Je hebt echt heel mooi verwerkt. Dit moet ik echt onthouden!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Woezel en Pip als piraten