Onderwerp: Wie weet of dit te koop is en zo ja, waar?
Ik zoek een uitsteker van een driehoek, maar dan niet van drie gelijke zijden, zeg maar meer vlaggetjes idee, maar dan in ongeveer drie/vier cm groot.
wie weet waar ik naar moet zoeken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wie weet of dit te koop is en zo ja, waar?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zoek een uitsteker van een driehoek, maar dan niet van drie gelijke zijden, zeg maar meer vlaggetjes idee, maar dan in ongeveer drie/vier cm groot.
wie weet waar ik naar moet zoeken?
Geen idee of het bestaat idd, weet wel dat er verschillende mensen (waaronder ik) een ster-uitsteker gebruiken en daar de punten vanaf snijden zodat de driehoekjes overhoud die prima als vlaggetjes te gebruiken zijn.
Misschien heb je hier ook iets aan?
Bedoel je zoiets?
jouwtaartshop.nl/images/detailed/0/UIVO003_1.jpg
nee, dat is een driehoek met drie gelijke zijden
die met 3 gelijke zijden nemen en er dan aan beide kanten een reepje afsnijden? is meer werk dan een uitsteker natuurlijk, maar die heb ik nog nooit gezien volgens mijn geheugen...
en als je er nu eentje tekent,uitknipt,lamineert en op de fondant legt en er langs snijdt? Dat doe ik ook vaak.
Moet je wel kunnen lamineren he, maar is een goed idee
Cakes by Bien verkoopt de flagline. Twee maten van ongelijke driehoekjes.
Moet je wel kunnen lamineren he, maar is een goed idee
Printen en in zo'n plastic insteekhoesje
Heb ergens eens een topic gezien van 'zelf uitstekers maken met een hulsje van een waxinelichtje' Even googlen.Mss heb je daar iets aan?!
Grtjs!
Zoeken naar nieuw of zoeken naar waar je iets koopt hoort niet in V&A: 2e kans
[MOVE] --> Taartdeoratie algemeen
Wilton heb mat met vlaggenlijn....MIsschien een idee??
Het is gele mat als ik goed heb, staan ook kaarsen enzo erop...Dan heb je wel de maten die je wil
Bij koek-it (en nog wel bij meer webshops, maar kan even zo snel niet meer bedenken waar) kun je een zelfmaaksetje voor uitstekers kopen. Dan zou je hem zelf kunnen maken, precies in de maat die jij nodig hebt.
Inderdaad de flagline van cakesbybien:
cakesbybien.nl/bien-cutters/flagline-1484
Bedankt voor alles tips, ik ga zaterdag even langs Bien
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wie weet of dit te koop is en zo ja, waar?