Onderwerp: kroningsdagtaartje van 6 cm hoog
Vandaag kroningsdagtaartjes gemaakt. Laagjes gekleurde cake met slagroom in de kleuren van onze vlag. 6 cm hoog en 8 cm breed.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kroningsdagtaartje van 6 cm hoog
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag kroningsdagtaartjes gemaakt. Laagjes gekleurde cake met slagroom in de kleuren van onze vlag. 6 cm hoog en 8 cm breed.
Ziet er lekker uit..........
Heb er net 1tje gehad en die was idd jummie jummie
Oh dat ziet er leuk uit
hoeveel kleurstof mik je er doorheen voor die kleuren?? Ik krijg altijd wat 'waterige' kleurtjes na t bakken
Ik heb het beslag verdeeld in delen van ongeveer 250 gram en ik heb daar zeker 2 dikke druppels kleurstof doorheen gegooid. Oranje van Americolor, rood van Sugarflair en blauw van Wilton. Van het blauwe heb ik er nog iets meer door heen gegooid!.
Ik heb het liefst de kleuren van Americolor!!
Ik gebruik vrij weinig kleurstoffen, dus k ben er niet zo thuis in. Ik moet wel wat uitkijken ermee, stel je voor dat t hyper activerend is... dan werkt mn Ritalin daar niet meer tegenop!! Haha.
T liefste zou ik gewoon natuurlijke kleurstoffen willen hebben, Rudolph heeft t nogal eens over Bietenrood en Groene thee kleurstof, maar k heb geen toko in het dorp.
Heeft iemand daar ervaring mee??
k Ben nu druk bezig met truffels, daar hoeft geen kleurstof door.
(ehm... tis niet mn bedoeling topic in topic te gooien hoor, maar k kwam hierop door die vrolijke gekleurde kroningsdagcakejes)
Hahaha nee als je Ritalin er niet tegen op kan dan heb ik nog wel wat Concerta voor je.
Er zitten idd een boel E nummers in die kleurstoffen. Nu weet ik dat er ook kleurstoffen zonder die E nummers zijn. Kijk eens op www.vrouwtjedeeg.nl. Zij verkopen kleurstoffen op natuurlijke basis. Ik ben benieuwd wat je er van vind...
Oei... k wordt hebberig!!! bedankt voor de tip, als er weer geld binnen is ga k ff shoppen!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kroningsdagtaartje van 6 cm hoog